کد خبر: 206230 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 نوامبر 2020 - 14:54

دریافت تسهیلات ۱۹۸ میلیاردی با اسناد جعلی در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل دریافت تسهیلات ۱۹۸ میلیارد ریالی با اسناد جعلی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش خوبان، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران، در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اخذ تسهیلات غیرمجاز در یکی از بانک‌های شهرستان رشت، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات صورت گرفته در مورد صحت خبر دریافتی با کشف اسناد جعلی در پرونده‌های اخذ تسهیلات برای پلیس محرز شد، افزود: عامل دریافت تسهیلات غیرمجاز مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم ۵۹ ساله با تبانی رئیس و معاون شعبه و معاون اعتباری وقت بانک مورد نظر با استفاده از اوراق و اسناد مجعول اقدام به دریافت تسهیلات غیرمجاز بانکی به نام اشخاص غیرحقیقی کرده و در قبال این کار مبالغی را به کارمندان بانک پرداخت می‌کرد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه متهم پس از مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۱۱ فقره اخذ تسهیلات با اسناد مجعول به ارزش ۱۹۸ میلیارد ریال اعتراف کرد، گفت: ۳ متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند؛ متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads