کد خبر: 206206 - تاریخ: چهارشنبه، 4 نوامبر 2020 - 13:42

تأمین اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی ساخت مسکن محرومین در گیلان

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ساخت دو هزار مسکن محرومین تا پایان سال گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصل سرما و اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار، بانک‌ها باید به همراهی خود ادامه داده و این دو هزار واحد مسکن محرومین باید تا پایان سال ساخته شود.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع صبح امروز در جلسه ستاد استانی ابلاغ تفاهم‌نامه احداث دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در سالن الغدیر استانداری با تبریک میلاد حضرت محمد (ص)، امام صادق (ع) و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور یک حادثه تاریخی مهم به مردم سرافراز ایران اسلامی است زیرا یکی از پایه‌های اساسی استحکام انقلاب اسلامی، مبارزه با استکبار و پیروزی انقلاب روز ۱۳ آبان بوده است.

وی با اشاره به  نقش روشنگری امام راحل (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تبعید حضرت امام به ترکیه در ۱۳ آبان مانع از روشنگری‌های ایشان نشد و با رهبری‌های آن امام بزرگوار انقلاب اسلامی پیروز و رژیم طاغوت سرنگون شد‌.

نماینده عالی دولت در استان گیلان یکی از تأکیدات امام راحل (ره) را توجه مسؤولان به قشر محروم جامعه دانست و بیان کرد: توجه دولت به محرومین همواره یکی از تأکیدات امام راحل بوده و در این ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اقدامات خوبی در راستای بهبود زندگی نیازمندان انجام شده است.

زارع با ابراز خرسندی از اقدامات دولت در ساخت مسکن در کشور افزود: تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم بوده و دولت با اتخاذ سیاست‌های مناسب توجه ویژه‌ای به این امر و ساخت مسکن برای محرومین دارد.

وی با اشاره به اهداف ساخت دو هزار مسکن محرومین در استان گیلان تصریح کرد:  برخی از مردم اجاره‌نشین بوده و یا در منازل غیر مقاوم زندگی کرده و حتماً باید حمایت شوند لذا یکی از اهداف ساخت دو هزار واحد مسکن محرومین در گیلان همین امر بوده و این اقدامات در استان ادامه‌دار خواهد بود.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم ساخت دو هزار مسکن محرومین تا پایان سال گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصل سرما و اختصاص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار، بانک‌ها باید به همراهی خود ادامه داده و  این دو هزار واحد مسکن محرومین باید تا پایان سال ساخته شود.

زارع خانه‌دار شدن مردم را یکی از راه‌های آرامش روانی جامعه برشمرد و بیان کرد: خانه‌دار شدن افراد آرامش روحی روانی برای افراد ایجاد کرده و طرح‌های مختلفی ازجمله طرح ساخت ۱۳ هزار واحد مسکن در طرح اقدام ملی، مقاوم‌سازی ۲۰ هزار واحد مسکن جزو همین موارد است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل قانونی به لحاظ ساخت دو هزار مسکن محرومین در استان وجود ندارد، افزود: پیش‌بینی‌های لازم به لحاظ قانونی برای ساخت این منازل انجام شده و باید مددجویان نهادهای حمایتی هر چه سریع‌تر خانه‌دار شوند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads