کد خبر: 206194 - تاریخ: چهارشنبه، 4 نوامبر 2020 - 09:21

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان:

شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در گیلان

مدیرکل امور زنان گیلان، از شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بانوان موفق به ایجاد اشتغال برای حداقل سه نفر و حداکثر ۲۷۰ نفر شده اند.

به گزارش خوبان، زهرا یعقوب نژاد در حاشیه مراسم ملی تقدیر از بانوان برگزیده طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با اشاره به راه اندازی سامانه انتخاب زنان کارآفرین با رای مردم توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اظهار کرد: در قالب اجرای طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» موفق به شناسایی زنان کارآفرین شهری و روستایی استان و تشکیل بانک اطلاعاتی شدیم.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره طرح مذکور، تصریح کرد: استان گیلان در سه دوره اول، چهارم و پنجم طرح «انتخاب مردمی زنان کارآفرین برتر» نماینده داشته و در دوره ششم نیز دو بانوی گیلانی توانستند جزو ۲۰ زن کارآفرین برتر کشور باشند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان، از شناسایی ۵۴۶ زن کارآفرین در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بانوان موفق به ایجاد اشتغال برای حداقل سه نفر و حداکثر ۲۷۰ نفر شده اند.

یعقوب نژاد، با بیان اینکه در هر دوره ۱۰ زن کارآفرین برتر شهری و ۱۰ زن کارآفرین برتر روستایی دارای بالاترین آرای مردمی معرفی و تجلیل می شوند، تصریح کرد: شاهد معرفی چهره های برتر کارآفرینی و دیده شدن بیش از پیش زنان فعال استان در بخش های اجتماعی و اقتصادی هستیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads