کد خبر: 206182 - تاریخ: چهارشنبه، 4 نوامبر 2020 - 10:14

شهردار خشکبیجار خبر داد:

۲۲هزارمتر مربع از معابر شهری خشکبیجار آسفالت شد

شهردار خشکبیجار گفت : در ۶ ماه نخست سال جاری، ۲۲هزارمتر مربع از معابر شهری خشکبیجار اسفالت شده است .

شهردار خشکبیجار  صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، اظهار داشت : در ۶ ماه نخست سال جاری، ۲۲هزارمتر مربع از معابر شهری خشکبیجار اسفالت شده است .

صداله فرخی با بیان اینکه با توجه به تخریب اسفالت بلوار مطهری ناشی از پروژه ابرسانی اداره ابفا،اولویت شهرداری برای روکش اسفالت محدوده بلوار مطهری از مرکز شهر به سمت دروازه قران بوده است ، اظهار داشت :در ابتدا زیر سازی و بتن ریزی نوار حفاری به طول ۱۵۰۰متر اجرا گردیده که با توجه به تخریب عرض زیادی از آسفالت به دلیل فعالیت حفاری،روکش آسفالت به عرض ۸ متر در سرتاسر بلوار انجام گرفته است.

وی افزود:در این مدت خیابان شهید مطهری به متراژ۱۵۲۰۰ متر مربع،خیابان شریعتی به متراژ۲۹۰۰ متر مربع،خیابان ایت اله نوری به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع خیابان شهید فهمیده به متراژ ۳۰۰۰ متر مربع، عملیاتی شده که در مجموع بیش از ۲۲ هزارمتر مربع روکش اسفالت و لکه گیری در معابر شهر خشکبیجار اجرا شده است.

شهردار خشکبیجار با اشاره به تصویب نام معابر در کمسیون و اینکه تا کنون ۱۷۰ عدد تابلو معابر علاوه بر تابلوهای منقوش به تصاویر شهدای خشکبیجار نصب گردیده، تصریح کرد:صد عدد تابلو اماده بهره برداری می باشد و تا انتهای سال نصب خواهند شد.

 

انتهای پیام/۸۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads