کد خبر: 206178 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 نوامبر 2020 - 10:09

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بستری ۴۴۰ بیمار کرونایی در گیلان/ آمار بالای بستری های روزانه

معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به شیب آرام افزایش مبتلایان و بستری های کرونایی گیلان، افزود: در حال حاضر ۴۴۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

به گزارش خوبان، دکتر آبتین حیدرزاده، با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار جدید کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری شده اند، اظهار کرد: متاسفانه بستری شدن این تعداد بیمار در یک شبانه روز نبستا آمار بالایی است.

وی با اشاره به شیب آرام افزایش مبتلایان و بستری های کرونایی گیلان، افزود: در حال حاضر ۴۴۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست ضمن عدم حضور در تجمعات، از خروج بی مورد از خانه پرهیز کنند و گفت: سه مولفه ماسک زدن، شست وشوی دست ها و فاصله اجتماعی در کنار هم مانع از ابتلا به کرونا می شود.

حیدرزاده، با اشاره به شیوع بالای کرونا در کشور و به تبع آن در گیلان، اضافه کرد: بستری های کرونایی گیلان در خردادماه به ۱۵۰ نفر رسیده بود، اما عادی انگاری مردم نسبت به کرونا موجب افزایش مبتلایان شده است.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی بین استانی نقش مهمی در کاهش شیوع بیماری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همه شهرستان های گیلان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و مردم باید از ترددهای غیر ضروری بین شهری نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads