کد خبر: 206148 - تاریخ: دوشنبه، 2 نوامبر 2020 - 08:48

معاون عمرانی استاندار گیلان:

آزادسازی حریم ۶۰متری دریا در دستور کار مسئولان قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، تأکید کرد:آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا باید در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار گیرد.

به گزارش خوبان،  علی اوسط اکبری مقدم بعد از ظهر یکشنبه با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت و توسعه شهرستان آستارا بازدید و بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های این شهرستان مهم و مرزنشین استان گیلان از جمله جایگاه دفن زباله آستارا و پروژه‌های واقع شده در اراضی ساحلی این شهرستان تاکید شد.

معاون عمرانی استاندار گیلان در بازدید از پروژه مسکن مهر آستارا خواستار رفع مشکلات این پروژه شد و گفت: مشکلات حقوقی و عمرانی مسکن مهر آستارا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های متولی استان گیلان برطرف شود.

اکبری مقدم با بیان اینکه ۴۰۰ واحد از مجتمع ۹۰۰ واحدی مسکن مهر آستارا به متقاضیان تحویل داده شده است و ۲۰۰ واحد آن در حال واگذاری است، افزود: ۳۰۰ واحد باقیمانده با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارای مشکلات حقوقی است و چند ماه آینده تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه آزادسازی حریم ۶۰ متری دریا باید در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار گیرد، اظهار کرد: شهرداری آستارا پیشنهادی برای ایجاد فضای سبز در اراضی متعلق به مرزبانی در نوار ساحلی ارائه کرده و بررسی‌های لازم در این راستا انجام شده است و در صورت موافقت، زمین جایگزین به مرزبانی باید اختصاص یابد.

معاون عمرانی استانداری گیلان با اشاره به ۹ کیلومتر از مسیر ۲۲ کیلومتری محور آستارا – اردبیل در حوزه استحفاظی این شهرستان، گفت: بخش بعدی آن به طول چهار کیلومتر بزودی با همکاری اداره‌های متولی تعریض خواهد شد.

کد خبر 5061635

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads