کد خبر: 206105 - تاریخ: یکشنبه، 1 نوامبر 2020 - 08:48

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان

۴۵ میلیون ماسک به ظرفیت تولید سالانه گیلان افزوده می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزوده شدن ۴۵ میلیون عدد ماسک صنعتی به تولیدات این محصول در تولم شهر از توابع صومعه سرا در استان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق پوش از افزوده شدن ۴۵ میلیون عدد ماسک صنعتی به تولیدات این محصول در تولم شهر از توابع صومعه سرا در استان در آینده نزدیک خبر داد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افزوده شدن ۴۵ میلیون عدد ماسک صنعتی به تولیدات این محصول در تولم شهر از توابع صومعه سرا در استان در آینده نزدیک خبر داد. افزود: پروانه تولید این واحد با ظرفیت ۴۵ میلیون عدد ماسک در سال هم اکنون در تولم شهر از توابع شهرستان صومعه سرا صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: قیمت ماسک تولیدی توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان در کشور یک هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است و به تولید کنندگان اعلام کرده ایم که این ماسک ها را برای تسهیل و توانایی خرید اقشار مختلف مردم در بسته های سه و پنج و ۱۰ عددی تولید کنند.

وی با بیان اینکه شیلد ماسک نیز در استان در آستانه تولید انبوه است، گفت: در حال حاضر این محصول در مرحله تست آزمایشگاهی است؛ ضمن آنکه با فروشگاههای استان برای  عرضه تولیدات سلامت محور در مقابله با کرونا و این محصول جلسه برگزار  کرده ایم تا آنها نیز این محصولات را عرضه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین با اشاره به  پرهیز برخی از  داروخانه ها از دریافت ماسک واحدهای صنعتی استان تاکید کرد که  این مراکز  نیازشان را ابتدا از تولیدات داخل استان تهیه کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads