کد خبر: 206056 - تاریخ: پنج‌شنبه، 29 اکتبر 2020 - 20:35

شهردار رشت،

مشکلات رشت در سایه همدلی و همکاری برطرف خواهد شد

شهردار جدید رشت، با بیان اینکه مشکلات رشت در سایه همدلی و همکاری برطرف خواهد شد، گفت: متاسفانه سطح نارضایتی مردم از شهرداری بالاست و باید تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار بگیریم.

به گزارش خوبان ، سید محمد احمدی در آیین معارفه شهردار جدید رشت که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی رشت برگزار شد، ضمن محکوم کردن رفتار وقیحانه سردمداران فرانسه در توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)، اظهار کرد: امیدواریم روند پیشرفت شهر رشت با همکاری شورای شهر آغاز شود.

وی با بیان اینکه شورای پنجم شهر رشت ماه های پایانی خود را طی می کند، افزود: یک برنامه ۱۰ ماهه برای پیشرفت رشت در دست اقدام داریم و باید از همه پتانسیل های سازمان ها و دستگاه ها در این راستا استفاده کنیم.

شهردار رشت، با اشاره به فرصت کم باقی مانده تا پایان شورا و دغدغه های فراوان شهر، یادآور شد: نباید همه تقصیرات را متوجه شورا و شهرداری رشت کنیم و دست یاری به سمت همه دراز می کنیم.

احمدی ادامه داد: اکنون شورای شهر رشت مسئولیت بزرگی را بر دوش بنده گذاشته است و لذا فرصت برای حرف زدن نداریم و باید در عمل ثابت کنیم که نسبت به این شهر تعصب داریم.

وی با بیان اینکه مشکلات رشت در سایه همدلی و همکاری برطرف خواهد شد، گفت: متاسفانه سطح نارضایتی مردم از شهرداری بالاست و باید تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار بگیریم.

شهردار رشت، با تاکید بر لزوم مدیریت یکپارچه شهری، اضافه کرد: صداقت و شفافیت لازمه مدیریت است و باید برای خدمت رسانی به مردم پایبند به قوانین باشیم تا سهمی موثر در جهت مرتفع کردن این نارضایتی‌ها داشته باشم.

احمدی، با اشاره به عملکرد روزانه ۳۰ هزار ساعتی پرسنل شهرداری، خاطرنشان کرد: نیازمند تشکیل اتاق فکر و استفاده از ظرفیت نخبگان و کارشناسان دستگاه های اجرایی هستیم تا همه این زحمات منجر به نتیجه شود.

وی بودجه شهرداری رشت در سال جاری را حدود ۹۰۰ میلیارد تومان دانست و یادآور شد: بودجه عمرانی پاسخگوی نیازهای شهر رشت نیست.

احمد رمضانپور، رئیس شورای شهر رشت نیز، با تاکید بر لزوم وجود قاطعیت و شفافیت در مدیریت شهرداری، اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف شهری باید فضای دوستی و همدلی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه شورای شهر به دنبال تزلزل در مدیریت شهری نیست، گفت: پروژه های مهم عمرانی و زیرساختی شهر رشت نیازمند اعتبارات ملی و استانی است. به ویژه در حوزه پسماند و احیای بافت فرسوه برنامه های خوبی را در پیش گرفتیم.

رئیس شورای شهر رشت عنوان کرد: در مجموع بیش از ۲۶۰ پروژه داریم و برای تحقق این پروژه ها نیازمند حمایت مردمی در کنار همکاری سازمان ها از مدیریت شهری هستیم، زیرا شهرداری و شورا به تنهایی نمی توانند مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads