کد خبر: 205994 - تاریخ: چهارشنبه، 28 اکتبر 2020 - 09:06

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در رشت عنوان کرد:

تلاش برای تولید واکسن کرونا از ۷ مسیر|مسئولان فرصت بروز خلاقیت را از جوانان نگیرند

به گزازش خوبان به نقل از ایسنا، محمد مخبر در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را فرصتی برای کار جهادی در راستای فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: فرهنگ جهادی در دوران دفاع مقدس به اوج او رسید و امروز باید الگوی مدیریت در سایر […]

به گزازش خوبان به نقل از ایسنا، محمد مخبر در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) را فرصتی برای کار جهادی در راستای فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت دانست و اظهار کرد: فرهنگ جهادی در دوران دفاع مقدس به اوج او رسید و امروز باید الگوی مدیریت در سایر عرصه ها به ویژه عرصه اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی با همه توان و امکانات در مقابل ملت ایران ایستاده اند، تصریح کرد: دشمن با هدف قرار دادن معیشت مردم به دنبال خدشه وارد کردن به نظام اسلامی است لذا امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت ملی و کار جهادی نیاز داریم، زیرا کل جغرافیای ایران درگیر این هجمه اقتصادی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، جنگ اقتصادی را به مراتب سخت تر از جنگ نظامی دانست و افزود: ملت ایران با برخورداری از روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر همه دشمنان پیروز هستند لذا وظیفه مسئولان است که فرماندهی خوبی در جنگ اقتصادی داشته باشند تا نظام و مردم کمترین آسیب را متحمل شوند.

مخبر، نیروی انسانی علمی، خلاق و نوآور را سربازان جنگ اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: تولیدات جوانان در حوزه های علمی و فناوری و دانش بنیان نشان دهنده وجود ظرفیت بالای نیروی انسانی در کشور است لذا با وجود چنین جوانانی در همه عرصه ها می توانیم پیشگام دنیا باشیم.

وی از مسئولان خواست از جوانان مستعد و توانمند و مدیر و مدبر و ولایی حمایت کنند و گفت: همانگونه رهبر انقلاب فرمودند باید از ظرفیت جوانان نخبه و مومن برای تقویت اقتصاد استفاده کنیم و مسئولان نباید فرصت بروز خلاقیت را از جوانان بگیرند تا مدیران اجرای فردای کشور را تربیت کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، با اشاره به همگامی ایران در تولید واکسن کرونا با کشورهای پیشرفته، یادآور شد: علاوه بر اینکه کیت های تشخیص سریع کرونا را تولید کردیم، تولید واکسن نیز از هفت مسیر دنبال می شود.

وی امضای تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و استانداری گیلان را موجب ایجاد اشتغال برای ۶۰ هزار نفر طی دو سال دانست و اضافه کرد: در این راستا ۱۰ هزار طرح اشتغالزایی با اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads