کد خبر: 205949 - تاریخ: سه‌شنبه، 27 اکتبر 2020 - 08:24

۷ دانشجویی گیلانی مشکوک به کرونا/ ارتباط تنگاتنگ دانشجویان حوزه سلامت با بیماران کرونایی

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی متأسفانه همچنان هفت تن از دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند که تست از آن‌ها گرفته‌شده و در فرایند شناسایی و درمان قرار دارند.

به گزارش خوبان،  فردین مهرابیان  با بیان اینکه پیش از شیوع موج سوم کرونا ۱۸ تن از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده بودند، اظهار کرد: این بیماران بدون اینکه در مراکز بیمارستانی و درمانی بستری شوند درمان شده و هم‌اکنون در مراکز علمی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ دانشجویان حوزه سلامت با بیماران کرونایی در مراکز بیمارستانی، افزود: دو تن از دانشجویان دوره اینترنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و اکنون تحت مداوا قرار دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی همچنین با بیان اینکه مراکز خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود، گفت: علیرغم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی متأسفانه همچنان هفت تن از دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند که تست از آن‌ها گرفته‌شده و در فرایند شناسایی و درمان قرار دارند.

به گفته دکتر مهرابیان ۶۰۰ تن از دانشجویان در خوابگاهی‌های ملکی و استیجاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان اسکان داده‌ شده‌اند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads