کد خبر: 205941 - تاریخ: دوشنبه، 26 اکتبر 2020 - 19:39

نزاع به خاطر سگ!/ وقتی مردم شاهد کتک خوردن یک بانوی محجبه هستند

وقتی خانم تنهایی خود را می‌بیند به‌ناچار با همسرش تماس می‌گیرد و آقا به او می‌گوید برای پیگیری ماجرا یک عکس از آن دختر هتاک بگیرد وقتی خانم سعی می‌کند عکس بگیرد مجدداً موردحمله این فرد قرار می‌گیرد و این بار گلوی خانم را می‌فشارد و به حالت خفگی به داخل آب هل می‌دهد و سرش را به میله‌ای که در داخل آب بود می‌کوبد تا جایی که خانم از حال می‌رود.

به گزارش خوبان خبر، روز یکشنبه حوالی ساعت چهار عصر یکی از بانوان محجبه برای پیاده‌روی به بوستان کشاورز رشت می‌رود که با خانمی مواجه می‌شود که قلاده دو سگ را در دست دارد و به او تذکر می‌دهد که پارک جای سگ گردانی نیست اما متأسفانه با واکنش بسیار زننده‌ای از این خانم مواجه می‌شود و به او می‌گوید: «پارک جای سگ‌هایی مثل شما نیست!» و به او حمله‌ور می‌شود و خانم محجبه را به داخل آب می‌اندازد و او را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.
متأسفانه این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که تمام شاهدان ماجرا در حال تماشا بودند، خانم رشیدی می‌گوید: «مردم به من می‌گفتند چرا تنها به پارک آمدید»، «این افراد سگ‌هایشان را دوست دارند چرا چنین حرفی زدید» و مسائلی ازاین‌دست که موجب آزردگی خاطر بیشتر این بانوی آمر به معروف می‌شود.
وقتی خانم تنهایی خود را می‌بیند به‌ناچار با همسرش تماس می‌گیرد و آقا به او می‌گوید برای پیگیری ماجرا یک عکس از آن دختر هتاک بگیرد وقتی خانم سعی می‌کند عکس بگیرد مجدداً موردحمله این فرد قرار می‌گیرد و این بار گلوی خانم را می‌فشارد و به حالت خفگی به داخل آب هل می‌دهد و سرش را به میله‌ای که در داخل آب بود می‌کوبد تا جایی که خانم از حال می‌رود.
بعدازاین اتفاق خانم هتاک متواری می‌شود و بانوی آمر به معروف بعد از آمدن همسرش و یکی از عابران از آب بیرون آورده می‌شود و موارد را به مراجع قضایی اطلاع می‌دهد و پس از یک هفته ضارب به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر می‌شود.

فاطمه شیرزاد، عضو شورای اسلامی شهرستان رشت به همراه مهدی پارسا، مسئول بسیج رسانه استان گیلان عصر امروز برای دلجویی نزد خانم رشیدی بانوی آمر به معروف رفتند.
استفاده از هر فرصتی برای مطالبه گری ضروری است
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در این دیدار با بیان اینکه باید برای وضع قوانینی درباره سگ گردانی با مجمع نمایندگان گیلان صحبت شود، اظهار کرد: اگر در مجلس چنین قوانین مصوبی نداریم باید در گیلان به‌صورت پایلوت آغاز شود و این اتفاق جدیدی نیست و چنین مواردی بازهم پیش‌آمده و باید جلوی سگ گردانی را بگیریم.
مهدی پارسا با بیان اینکه برطرف کردن خلأهای قانونی درباره مسئله سگ گردانی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، افزود: ما امروز خدمت این بانو رسیدیم تا با ابراز همدردی بگوییم حضور بانوانی مانند شما افتخاری است و حمایت از این حرکات انقلابی نیز وظیفه ماست.
وی با بیان اینکه متأسفانه خلأ قانونی مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود می‌آورد، گفت: ما باید از هر فرصتی برای مطالبات خود استفاده کنیم، خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی در این اتفاق خوب عمل کردند و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی در سطح شهر و استان نباشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به تعامل خوب پلیس با نیروهای مدیریت شهری اظهار کرد: متأسفانه مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد و نیازمند تعامل بیشتر دستگاه‌هاست.
فاطمه شیرزاد با تأکید بر اینکه با رصد شهرهای بزرگ می‌توان به نمونه‌های بیشتر و بهتری از مدیریت پارک‌های بزرگ رسید، افزود: ما نیازمند تدارک امنیت بیشتری در پارک‌های بزرگ هستیم و در این راستا شهرداری و فضای سبز نیز قطعاً پیگیری‌های بیشتری خواهند داشت.
وی با بیان اینکه باید به همه نگهبانان پارک‌ها بخشنامه‌ای ابلاغ شود تا در مواردی این‌چنینی مسئول مربوطه را در جریان قرار دهند، گفت: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری نشست‌های داخلی درباره عملکرد و وظایف نگهبانان و حراست پارک‌ها تدابیر مطلوبی لحاظ کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید بر ضرورت بازنگری قانون بیان کرد: ما خلأ قانونی داریم و اصلاح قوانین باعث می‌شود اجرای قوانین باقوت بیشتری انجام شود.
شیرزاد با اذعان به وجود اراذل‌واوباش در سطح شهر به‌خصوص پارک‌های بزرگ افزود: ما در صحن علنی شورا نیز لوایحی را دراین‌باره تصویب خواهیم کرد و از شورا این معضل اجتماعی را پیگیری می‌کنیم.
به گزارش خوبان خبر، متأسفانه جامعه ما چند سالی است با معضل سگ گردانی دست‌وپنجه نرم می‌کند و نبود متولی قانونی درست و خلأ قانونی در مواجه با این معضل اجتماعی باعث شده است مردم نتوانند بدون ترس در اماکن عمومی که اغلب برخی افراد با حیوانات خود در آنجا حاضر می‌شوند عبور و مرور کنند و در مواردی چنین ضربات جبران‌ناپذیری به افراد وارد می‌شود که این امر نیازمند نگاهی کارشناسانه و قانون‌گذاری درست و قابل‌اجرا از سوی بهارستان نشینان است.

 

 


انتهای پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads