کد خبر: 205931 - تاریخ: دوشنبه، 26 اکتبر 2020 - 16:55

استاندار گیلان:

۵۰درصد گیلانیان تحت پوشش بیمه سلامت/تقویت دولت الکترونیک لازم است

– استاندار گیلان با اشاره به پوشش ۵۰ درصدی گیلانیان در بیمه سلامت، گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیاز جامعه به خدمات بیمه ای باید زیرساخت های دولت الکترونیک تقویت و توسعه یابد.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع صبح دوشنبه در دیدار مدیرکل، معاونان و جمعی از مدیران اداره کل بیمه سلامت گیلان که به‌مناسبت هفته بیمه با اشاره به اهمیت مقوله سلامت، اظهار کرد: اصلی‌ترین بخش سازمان بیمه مربوط به حوزه سلامت است.

وی با اشاره به اینکه هدف از شکل گیری بیمه سلامت پوشش حداکثری همه شهروندان است، افزود: تاکنون حدود ۵۰ درصد از جمعیت استان گیلان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت اجرایی شده است، گفت: این طرح گامی در جهت تأمین سلامت مردم و اقدامی اصولی برای رفع دغدغه‌های مردم در این بخش است.

وی با اشاره به تأثیرات ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای مردم، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیازمند آحاد جامعه به خدمات بیمه‌ای افزایش یافته است که نیازمند تقویت و توسعه دولت الکترونیک هستیم.

زارع ادامه داد: تسهیلات و اقداماتی که بیمه سلامت در این مدت در اختیار مردم قرار داده و به انجام رسانده، از جمله نسخه الکترونیکی و ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای در فرآیند مدیریت بیماری مؤثر بود که باید استمرار یابد.

وی با اشاره به نقش آموزش و تعالی فرهنگی در کاهش بروز بیماری‌ها، تاکید کرد: بیمه سلامت از ظرفیت‌های در اختیار خود برای آموزش سلامت در راستای پیشگیری از بیماری‌ها، توانمندسازی بیمه‌شدگان و فرهنگ سازی استفاده کند.

کد خبر 5056478

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads