کد خبر: 205925 - تاریخ: دوشنبه، 26 اکتبر 2020 - 09:20

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان:

کمک شرکت‌های فناور برای هوشمندسازی پلیس/ ۲۰ شرکت فناور در مرکز نوآوری صنایع خلاق گیلان فعالیت دارند

– رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به کمک شرکت‌های فناور برای هوشمندسازی پلیس گفت: ۲۰ شرکت فناور در مرکز نوآوری صنایع خلاق گیلان فعالیت دارند.

به گزارش خوبان، علی باستی ، از انعقاد تفاهمنامه همکاری، علمی، تحقیقاتی و آموزشی بین پارک علم و فناوری گیلان و دفتر تحقیقات و پژوهش نیروی انتظامی استان خبر داد و اظهار داشت: در گذشته نیز تفاهم‌نامه‌های مشترکی بین دو مجموعه پارک علم و فناوری استان و نیروی انتظامی منعقد شده بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان نیروی انتظامی را حافظ امنیت جامعه دانست و گفت: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند که می‌تواند با حوزه امنیتی نیز مرتبط باشد لذا قرار شده در قالب یک تفاهمنامه از ظرفیت نیروی انتظامی در این مسیر بهره‌مند شویم.

باستی افزود: در گذشته، تفاهمنامه‌های مشترک بین نیروی انتظامی و پارک علم و فناوری منعقد شده و مرکز تحقیقات و پژوهش نیروی انتظامی نیز دفتری در پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی کرده بود و فناوران، سربازان وظیفه و افراد دارای ایده در آنجا مستقر می‌شدند و ما نیز دوره‌های مختلف آموزشی برای کارآفرینی افراد، نحوه  

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان در راستای هوشمندسازی کارها و برخورداری از پلیس هوشمند بیان داشت: یکی از وظایف ما کمک به تقویت پلیس و پلیس هوشمند است و این هوشمندسازی در زمینه‌های مختلف کشف جرائم و امنیتی تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه مرکز نوآوری صنایع خلاق مهرماه سال گذشته در گیلان راه‌اندازی شد افزود: این مرکز دومین مرکز نوآوری صنایع خلاق راه‌اندازی شده در کشور بود و امروزه در این مرکز بالای ۲۰ شرکت و واحدهای فناور مرتبط با صنایع خلاق در حال فعالیت هستند.

باستی ظرفیت‌های استان گیلان در حوزه صنایع خلاق را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: گیلانی‌ها عموماً خلاق هستند از طرفی شرکت‌های خلاق زیادی در حوزه‌های مختلف تولید محتوا، فیلم، اپلیکیشن و صنایع دارویی در گیلان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۶۱۲/ی

 
 

  


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads