کد خبر: 205909 - تاریخ: یکشنبه، 25 اکتبر 2020 - 10:03

افزایش دمای نسبی طی امروز و فردا/ هوای ناپایدار از دوشنبه وارد گیلان می شود

کارشناس هواشناسی گیلان، با بیان اینکه به تدریج از روز دوشنبه شاهد نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار به منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: بارش ها طی سه شنبه و چهارشنبه شدت خواهد داشت.

به گزارش خوبان، شبنم هادی نژاد، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه آسمان گیلان غالبا صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد جنوبی هستیم و در برخی از مناطق مه صبگاهی داریم.

وی بیشینه و کمینه دمای هوای استان را به ترتیب مربوط به رشت با ۲۵ درجه سلسیوس و ماسوله با ۱۷ درجه سلسیوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار طی ۴۸ ساعت آینده در منطقه است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امروز و فردا افزایش دمای نسبی مورد انتظار است، تصریح کرد: طی مدت مذکور فعالیت جریانات جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه های استان پیش بینی می شود.

هادی نژاد، با بیان اینکه به تدریج از روز دوشنبه شاهد نفوذ و تقویت توده هوای ناپایدار به منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: روند افزایش ابر، کاهش دما و بارندگی و وزش باد در برخی از مناطق تا روز پنجشنبه دور از انتظار نیست.

وی از افزایش شدت بارش ها طی سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و یادآور شد: طی امروز و فردا بیشینه ارتفاع موج به یک متر می رسد، اما از اواخر وقت فردا افزایش ابر در منطقه اتفاق می افتد و دریا مواجه خواهد شد.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads