کد خبر: 205782 - تاریخ: چهارشنبه، 21 اکتبر 2020 - 11:19

بانوی کاراته کای گیلان:

بانوی کاراته کای گیلان: کسب سهمیه المپیکم تا حد زیادی قطعی است

بانوی ملی پوش کاراته استان گیلان گفت: کسب سهمیه المپیکم تا حد زیادی قطعی شده است.

به گزارش خوبان، سارا بهمنیار اظهار داشت: سال گذشته که آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده بود، فدراسیون جهانی کاراته رنکینگ کاراته کاران را برای حضور در المپیک لحاظ کرد که من نیز جزء المپیکی ها شدم.

وی افزود: اما با تعویق یکساله رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، فدراسیون جهانی کاراته تصمیم به برگزاری دوباره  مسابقات کسب سهمیه المپیک گرفت که به همین دلیل من نیز باید برای به دست آوردن سهمیه المپیک در این رقابتها شرکت کنم.

وی ادامه داد: اما با توجه به فاصله من با نزدیکترین رقیبم که حدود ۴۵۰ امتیاز می باشد، می توان گفت که کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برایم مسجل شده و اگر اتفاق غیرمنتظره ای پیش نیاید، می توانم در المپیک حضور یابم.

این کاراته کار ملی پوش گیلانی اضافه کرد: البته باید در آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک که فروردین ماه سال آینده در کشور مراکش برگزار می شود، حضور یابم اما با توجه به فاصله مناسبی که با نزدیکترین حریفم برای تصاحب سهمیه المپیک دارم، می توانم این سهمیه را کسب کنم.

بهمنیار به وضعیت اردوهای تیم ملی و تمرینات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: من هم اینک تمریناتم  را به صورت انفرادی در شهرستان آستانه اشرفیه زیرنظر مربی خود خانم فاطمه قاسمی انجام می دهم تا همچنان آمادگی ام را حفظ کنم.

وی تصریح کرد: همچنین هنوز اردوهای تیم ملی آغاز نشده اما قرار است که این اردوها با فروکش کردن بیماری کرونا، در تهران برپا شود اما تا آن زمان ما به صورت انفرادی در شهرهای خود تمرین می کنیم تا با آمادگی کامل در اردوهای تیم ملی حضور یابیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads