کد خبر: 205770 - تاریخ: چهارشنبه، 21 اکتبر 2020 - 09:01

سازمان منطقه آزاد برای تنوع بخشی به سبد صادراتی اهتمام دارد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر اهتمام سازمان متبوعش برای تنوع بخشی به سبد صادراتی تولیدکنندگان تاکید کرد.

به گزارش خوبان، محمد ولی روزبهان  در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر منطقه آزاد انزلی: اظهار داشت:راهبرد ما ارتقاء قدرت و اعتبار بین المللی ایران از طریق افزایش تولیدات صادرات محور است.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید افزایش تولیدات صنعتی مهمترین عامل در برون رفت از مشکلات پیش روی کشور است چرا که توسعه صادرات یکی از عوامل اصلی پیشران توسعه اقتصادی بوده که زمینه دسترسی به بازارهای خارجی، افزایش تولید و دستیابی به رشد مستمر اقتصادی را پدید می آورد.

وی  افزود: اقتصاد صادرات محور، بر بسترهای فنی، نهادی و ایجاد رقابت پذیری در اقتصاد بنا نهاده شده، الزاماتی که مبنای استراتژی رشد اقتصادی با تکیه بر افزایش سهم صادرات صنعتی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی  با قدردانی از صادرکنندگان نمونه اظهار داشت:با تمام توان جهت رفع موانع و مشکلات مطرح شده از سوی شما گام برمی داریم .

روزبهان  خاطرنشان کرد: تمرکز سازمان منطقه آزاد انزلی بر افزایش محدوده های صنعتی و تنوع بخشی به سبد صادراتی تولید کنندگان بنا نهاد شده که در قالب احداث سومین شهرک صنعتی،تلاش به منظور تسریع در عملیات احداث خط ریل به مجتمع بندری کاسپین این منطقه و افزایش فرصت های قابل بهره برداری در همکاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا در دستور کار قرار دارد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads