کد خبر: 205747 - تاریخ: سه‌شنبه، 20 اکتبر 2020 - 10:05

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان:

رکورد شکنی بیماران کرونایی بستری در گیلان/ برخورد قهری با متخلفان

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن ۳۸۰ بیماران کرونایی در دو ماه گذشته در این استان، گفت: آغاز برخورد قهری با اصناف متخلف از فردا آغاز می شود.

به گزارش خوبان، دکتر آبتین حیدرزاده   با اشاره به اینکه طی شبانه گذشته ۷۵ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند، اظهار کرد: آمار بیماران کرونایی بستری در استان گیلان طی دو ماه گذشته رکورد زده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری هستند، افزود: این روند اصلاً خوشایند نیست و نیازمند مشارکت بیشتر شهروندان در این زمینه هستیم.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان در ادامه با اشاره به عدم استفاده شهروندان از ماسک، گفت: متأسفانه با وجود تأکیدات بسیار شاهد هستیم که شهروندان دستور العمل های بهداشتی را رعایت نکرده و در مکان‌های شلوغ و پر تجمع حاضر می‌شوند.

وی به انجام اقدامات قاطع در برخورد با متخلفان، تصریح کرد: از فردا برخورد قهری با اصناف متخلف در سطح استان گیلان انجام خواهد شد.

حیدرزاده با بیان اینکه در این برخوردها با اصنافی که از ماسک استفاده نمی‌کنند و یا به افراد بدون ماسک خدمت ارائه می‌دهند برخورد خواهد شد، گفت: در مرحله دوم که به فاصله سه روز بعد از مرحله اول انجام خواهد شد محل که دوباره این حرکت را تکرار کنند به مدت یک هفته تا ۱۰ روز پلمب خواهد شد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads