کد خبر: 205722 - تاریخ: یکشنبه، 18 اکتبر 2020 - 09:07

استاندار گیلان:

امنیت پایه و دوام ارتقای هر جامعه است/اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه ناجا

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است که در اختیار ناجا قرار دارد، گفت: امنیت پایه و دوام ارتقای هر جامعه است، لذا انجام هر کاری نیازمند تامین امنیت است.

به گزارش خوبان، ارسلان زارع صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و با تبریک حلول ماه ربیع، اظهار کرد: نیروی انتظامی وظایف متنوع، گوناگون و گسترده‌ای دارد که نشاندهنده اهمیت والای آن است و به عنوان الگوی نظم و انضباط در نزد آحاد جامعه مطرح است.

استاندار گیلان شعار هفته ناجا امسال را «همه باهم برای تامین امنیت و سلامت» عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی در همه ایام سال به صورت شبانه روز وظایف خود را در کشور و استان انجام می‌دهد و در برخورد با مردم با رعایت ادب و اخلاق و همچنین با مهارت حرفه‌ای سبب جلب اعتماد عمومی شده است.

زارع با بیان اینکه همه اقدامات نیروی انتظامی با اهمیت تامین اصل امنیت برابری می‌کند، گفت: امنیت پایه و دوام ارتقای هر جامعه است، لذا انجام هر کاری نیازمند تامین امنیت است؛ نشاط، بالندگی، توسعه و پیشرفت نیازمند تامین امنیت است.

وی ادامه داد: شکوفایی و بالندگی هر جامعه‌ای اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و صنعتی مستلزم تامین امنیت است و بر بستری از امنیت عمومی محقق می‌شود؛ همچنین مشارکت مردم و ارتباط با آنها یکی از مهم‌ترین عوامل فرآیند تامین امنیت در جامعه است.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی است که در اختیار ناجا قرار دارد، تصریح کرد: پلیس مرجعی است که تصمیمات و ا اقدامات خود را مبتنی بر قانون انجام می‌دهد.

زارع بیان کرد: امنیت عمومی از مطالبات مردم است و انتظار مردم این است که با متجاوزان امنیت عمومی برخورد صورت گیرد که این امر نیز با جلب همکاری و مشارکت مردم و شهروندان محقق می‌شود.

استاندار گیلان افزود: کشور ما به مدت هشت ماه است که درگیر بیماری کروناست، ویروسی که در همه عرصه فردی و اجتماعی نفوذ کرده و در این میان نیروی انتظامی توانست در عرصه‌های گوناگون با نظارت و حضور میدانی در اماکن موفق عمل کند و این وظیفه خطیر همچنان نیز ادامه دارد. یکی از اقدامات خوب نیروی انتظامی در کنار کادر بهداشت و درمان، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همراهی با کادر درمان است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش فرماندهی انتظامی و پرسنل در بخش‌های مختلف در استان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شاخص‌های امنیتی و انتظامی شاهد رشد هستیم که از تلاش‌های شبانه‌روزی سبز پوشان نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads