کد خبر: 205703 - تاریخ: شنبه، 17 اکتبر 2020 - 13:17

کارشناس هواشناسی گیلان عنوان کرد

وزش باد جنوبی در ارتفاعات و دامنه های گیلان/ افزایش ابر از روز سه شنبه

کارشناس هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار در منطقه تا روز دوشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا اواسط هفته جاری غالبا آسمانی آفتابی همراه با روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

به گزارش خوبان، شبنم هادی نژاد  ، با بیان اینکه در حال حاضر آسمان گیلان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: طی بعد از ظهر و عصر امروز احتمال رشد ابر و وزش باد جنوبی وجود دارد.

وی دمای فعلی شهر رشت را ۲۳.۶ درجه سلسیوس دانست و افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای استان در بین ایستگاه های هواشناسی به ترتیب مربوط به فومن با ۲۵ درجه سلسیوس و ماسوله با ۱۴.۷ درجه سلسیوس است.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، از استقرار جوی پایدار در منطقه تا روز دوشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد تا اواسط هفته جاری غالبا آسمانی آفتابی همراه با روند افزایش نسبی دما خواهیم داشت.

هادی نژاد، وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مه صبحگاهی و شامگاهی در برخی از نقاط استان را از جمله پدیده های مورد انتظار طی مدت مذکور دانست و اضافه کرد: آسمان گیلان در روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری خواهد بود، اما طی عصر و شب افزایش ابر و وزش باد شمالی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، کاهش دما، رگبار پراکنده و رعد و برق در برخی از نقاط تا روز پنجشنبه هفته جاری فراهم است، گفت: در حال حاضر بیشینه ارتفاع موج دریا یک متر بوده و این وضعیت تا دوشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads