کد خبر: 205664 - تاریخ: پنج‌شنبه، 15 اکتبر 2020 - 12:03

عضو مجمع نمایندگان گیلان تأکید کرد:

عدم اعمال محدودیت‌های آمدوشد در گیلان غیرقابل‌ توجیه است

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با گله‌مندی از دولت در خصوص عدم اعمال محدودیت‌های جاده‌ای در استان گیلان گفت: عدم ممنوعیت هر نوع سفر از مبدأ و یا به مقصد در استان گیلان در این شرایط حساس و بحرانی غیرقابل‌توجیه است.

به گزارش خوبان  رسول فرخی با بیان اینکه استان گیلان همواره یکی از کانون‌های شیوع کرونا در کشور بوده است، اظهار کرد: از اوایل اسفند استان گیلان دومین کانون کرونا در کشور بوده و افراد بسیاری در این مدت به این ویروس منحوس مبتلا شده و حتی جان خود را از دست دادند ولی همچنان شاهد هجوم مسافران به این استان هستیم.

وی با گله‌مندی از دولت در خصوص عدم اعمال محدودیت‌های جاده‌ای در استان گیلان گفت: استان گیلان همواره در هنگام تعطیلات شاهد هجوم مسافران به‌ویژه در ایام کرونا بوده و عدم ممنوعیت هر نوع سفر از مبدأ و یا به مقصد در استان گیلان در این شرایط حساس و بحرانی غیرقابل‌توجیه است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه دولت باید هر چه سریع‌تر در خصوص اعمال محدودیت در گیلان تصمیمات لازم را اتخاذ کند، تصریح کرد: به اذعان مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بعد هر تعطیلی و هجوم مسافران به گیلان شاهد روند افزایشی افراد مبتلا شده به کرونا در گیلان هستیم لذا با توجه به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا جز استان‌های درگیر بوده ولی در این‌همه گیری ممنوعیت آمدوشد در آن جزو تصمیمات ستاد ملی کرونا نیست، ابهام‌برانگیز است.

فرخی با تأکید بر خستگی شدید کادر درمانی در استان گیلان تصریح کرد: استان گیلان در آستانه قرار گرفتن در وضعیت قرمز بوده و این‌یک زنگ هشدار برای مردم است لذا از دولت درخواست دارم محدودیت‌های سفر را در گیلان اعمال کند تا باری از دوش کادر درمانی استان برداشته و روند ابتلا به کرونا در استان روندی کاهشی باشد.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads