کد خبر: 205453 - تاریخ: جمعه، 9 اکتبر 2020 - 14:11

امام جمعه خمام مطرح کرد :

اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشت نظارت در بخش را بیشتر کند | آیا گرانی در خمام وجود خارجی ندارد ؟

امام جمعه خمام گفت: اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشت آیا نسبت به بخش مسئولیتی ندارند و یا اینکه اعتقادی به نظارت ندارند؟ و شاید هم احساس می کنند گرانی ها در بخش خمام وجود خارجی ندارد!

به گزارش خوبان خبر : امام جمعه خمام ظهر امروز در آئین نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته این بخش خمام با اشاره به اینکه انتظار ما از دهیاران این بخش است که نسبت به سوداگران زمین و املاک در خمام بی تفاوت نباشند و وظیفه نظارتی خود را انجام دهند. افزود: مردم نیز به عنوان ناظر و البته به دور از حب و بغض های شخصی، تخلفات را به دستگاه های نظارتی گزارش دهند.  

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین حامد اسداله زاده ضمن گلایمندی عدم حضور برخی از ادارات در این بخش خمام گفت: مدتی که در این شهر بعنوان امام جمعه حضور دارم هنوز دیداری با  مسئولان از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشت صورت نگرفته است . 

وی افزود: اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رشت آیا نسبت به بخش مسئولیتی ندارند و یا اینکه اعتقادی به نظارت ندارند؟ و شاید هم احساس می کنند گرانی ها در بخش خمام وجود خارجی ندارد!

امام جمعه خمام ادامه داد : ظاهرا تلقی آقایان از نظارت هم عوض شده است چرا که تمام نظارت را در این می بینند که عده ای را مأمور کنند تا سلامت ترازوهای عده ای کاسب خرد فروش را مورد ارزیابی قرار دهند!

خطیب نمازجمعه با اشاره به اینکه انتظار ما از بخشدار و همچنین فرماندار شهرستان این است که نسبت به نظارت بر اتحادیه ها و اصناف مطالبه جدی از مسئولین اداره صمت شهرستان رشت داشته باشند ، افزود :  قدردان تلاش های صورت گرفته هستم کما اینکه تذکر ناصحانه ما انکار تلاش های صورت گرفته در اداره صمت نیست و این آمادگی همیشه در ستاد نماز جمعه خمام وجود دارد تا به عنوان سخنرانی پیش  از خطبه میزبان گزارش مسئولین  اداره صنعت و معدن به مردم بخش خمام باشد.

 

انتهای پیام/۲۲۳۳۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads