کد خبر: 205408 - تاریخ: چهارشنبه، 7 اکتبر 2020 - 13:02

امام جمعه خمام : به همت خیرین خمامی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد خواهند

امام جمعه خمام با بیان اینکه ویژه برنامه موکب آفتاب در آستانه اربعین حسینی، به‌همت جوانان، خیرین طی ۳ شب در شهر خمام برگزار می‌شود، عنوان کرد : آزادی زنان سرپرست خانوار که به‌دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان به‌سر می‌برند، از اهداف این‌برنامه می‌باشد.

به گزارش خوبان خبر ؛ امام جمعه خمام با بیان اینکه ویژه برنامه موکب آفتاب در آستانه اربعین حسینی، به‌همت جوانان، خیرین طی ۳ شب در شهر خمام برگزار می‌شود، عنوان کرد : آزادی زنان سرپرست خانوار که به‌دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در زندان به‌سر می‌برند، از اهداف این‌برنامه می‌باشد.
حجت الاسلام حامد اسدالله‌زاده اجرای هنرهای ارزشی همانند تئاتر صحنه‌ای، مداحی و تواشیح با مضمون عاشورایی، به‌همراه نقاشی و حصیربافی به‌منظور قرارگیری در مزایده خیریه را از دیگر بخش‌های موکب آفتاب برشمرده و تصریح کرد : یک شخصیت استانی هر شب میهمان برنامه خواهد بود.

وی با دعوت از شهروندان و خیرین خمامی جهت شرکت در این‌برنامه با هدف مشارکت در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و بازگردانی آنان به آغوش خانواده در ایام اسارت اهل بیت (ع)، یادآور شد : موکب آفتاب در ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهرماه از ساعت ۱۹:۳۰ ضمن رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی در محوطه سرپوشیده‌ی بازار هفتگی برگزار می‌شود.

 

منبع : خمام نیوز 

انتهای پیام/۸۵۲

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads