کد خبر: 205357 - تاریخ: سه‌شنبه، 6 اکتبر 2020 - 09:09

گشت ویژه بازار در گیلان راه اندازی شد

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از راه اندازی گشت ویژه بازار در استان خبر داد و گفت: برخی از تخلفات گزارش شده دارای اهمیت بلافاصله توسط این گشت بررسی و رسیدگی می شود.

به گزارش خوبان، مهدی نقدی عصر  اظهار داشت: در این گشت مشترک ویژه که با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات انجام می شود، برخی از تخلفاتی که گزارش می شود را در اولویت قرار می دهند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر بازرسی ها در استان به صورت  دو شیفت صبح و عصر انجام می شود، ادامه داد: در این طرح گشت ویژه بلافاصله بازرسان خود را برای بررسی به محل اعزام می کنند تا متخلفان فرصت از بین بردن آثار تخلف خود را نداشته باشند.

 وی تصریح کرد: بازرسی ها در استان تشدید و به طور مستمر انجام می شود تا آثار این نظارت ها برای مردم ملموس شود.

 نقدی اظهار داشت: بنا داریم برای تشدید نظارت ها از ناظران افتخاری از جمله ظرفیت بسیج اصناف در این حوزه استفاده کنیم.

سرپرست معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت  گیلان  اولویت کنونی نظارت  در بازار استان را مرغ، تخم مرغ، میلگرد، شمش، آهن، شیرخام، لاستیک و نانوایی ها عنوان کرد و گفت: البته نظارت ها  در بازار در تمامی بخش های کالایی و خدماتی اعم از واحدهای صنفی، خدماتی،   شرکت های تولید و پخش  انجام می شود.

 وی اظهار داشت : مردم می توانند هر نوع شکایت صنفی صنعتی و خدماتی خویش  را طی تماس با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت بررسی و رسیدگی اعلام نمایند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads