کد خبر: 205326 - تاریخ: دوشنبه، 5 اکتبر 2020 - 09:40

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان:

گیلان پنجمین استان پر تردد کشور است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: گیلان از لحاظ تردد پنجمین استان کشور در فصل های بهار و تابستان امسال بوده است.

به گزارش خوبان  ،  فریبرز مرادی ، افزود: طبق آمار دریافتی از ۴۲سامانه ترددشمار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نیمه نخست امسال هفت میلیون و ۲۶۹ هزار و ۲۹۸ دستگاه خودرو وارد استان شده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اضافه کرد: همچنین در این مدت هفت میلیون و ۲۸۸ هزار و ۶۷۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: در این مدت بیشترین تعداد خودرو ورودی مربوط به آزاد راه قزوین – رشت با ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر به چابکسر با ۲میلون و ۳۸۳ هزار و ۵۶۹ دستگاه خودرو بوده است.

وی  افزود: در همین مدت بیشترین خروجی نیز از استان از طریق محور آزادراه رشت- قزوین با تعداد ۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۵۸۴ وسیله نقلیه بوده است.
به گفته مرادی؛ استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی در محورهای مواصلاتی با میانگین ۵۰۵ وسیله نقلیه در ساعت پنجمین استان پر تردد کشور بوده است.

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads