کد خبر: 205232 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 اکتبر 2020 - 09:01

برخورد جدی دستگاه قضایی با مهاجمان به بیمارستان پورسینا/ پنج نفر از اراذل بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان، از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و گفت: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند، اعمال خواهیم کرد.

به گزارش  خوبان،  سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت پنج نفر از اشخاص مهاجم به بیمارستان پور سینا اظهار کرد: چند اراذل اوباش با هجوم به بیمارستان پور سینا باعث ایجاد رعب وحشت در میان مردم شده و با تلاش‌های مأموران پنج نفر از این افراد بازداشت شدند.

وی از پیگرد قانونی افراد مهاجم به بیمارستان پور سینا خبر داد و افزود: دستگاه قضایی با مختل‌کنندگان آرامش و نظم جامعه برخورد جدی و قاطع کرده و این افراد هم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اذعان به برخورد قاطع دستگاه قضایی با اراذل اوباش حمله‌کننده به بیمارستان پور سینا بیان کرد: یکی از مهاجمین در حین فرار از بیمارستان پورسینا با شلیک مأموران نیروی انتظامی متوقف و مابقی هم بازداشت شدند.

فلاح با تأکید بر حمایت دستگاه قضایی از برخورد قاطع نیروی انتظامی با اشرار و مخلین امنیت جامعه افزود: شدیدترین مجازات قانونی را برای افرادی که مخل امنیت روانی جامعه هستند اعمال خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ح

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads