کد خبر: 205141 - تاریخ: دوشنبه، 28 سپتامبر 2020 - 12:50

مسول واحد آتش نشاتی شهرداری خمام:

وقوع ۱۰۳ حریق در شش ماهه نخست امسال / آتش‌نشانی نیازمند تجهیزات پیشرفته است‌

مسول واحد آتش نشاتی شهرداری خمام امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی (هفتم مهر ماه) در گفت و گو با خوبان خبر ، افزود: هر سال با شروع فصل گرما، آتش گرفتن علف‌های هرز و زمین‌های کشاورزی بیشترین آمار عملیات‌های آتش‌نشانی را به خود اختصاص می‌دهد. محمود تقی نژاد  با اشاره به اینکه در […]

مسول واحد آتش نشاتی شهرداری خمام امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی (هفتم مهر ماه) در گفت و گو با خوبان خبر ، افزود: هر سال با شروع فصل گرما، آتش گرفتن علف‌های هرز و زمین‌های کشاورزی بیشترین آمار عملیات‌های آتش‌نشانی را به خود اختصاص می‌دهد.

محمود تقی نژاد  با اشاره به اینکه در شش ماه  نخست امسال ۱۰۳ مورد آتش سوزی در بخش خمام اتفاق افتاده است،افزود: ۶۲ مورد آتش‌سوزی باغات و علوفه دامی در روستاها و باغات اطراف ، ۱۴ مورد آتش سوزی منازل ، ۱۱ مورد آتش‌سوزی و تصادف خودرویی، ۹ مورد آتش سوزی تجاری ، ۲ مورد انباری بوده است.

وی ادامه داد: در عملیات های انجام شده تعداد  9 نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده و ۱ از شهروندان نیز در حوادث رخ داده جان باخته اند.

محمود تقی نژاد با بیان اینکه آتش‌نشانان ما هرگونه آموزشی برای مقابله با حوادث پیش‌بینی‌شده و غیرمترقبه را دیده‌اند گفت: آتش‌نشانی شهرداری  خمام هر لحظه آماده ارائه خدمت به همشهریان است 

مسول واحد آتش نشاتی شهرداری خمام با اشاره به اینکه تأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز بسیار ضروری است ، بیان داشت: با توجه به افزایش آپارتمان سازی این نهاد خدمات رسان برای تسریع در امداد رسانی مواقع بحران در ساختمان های بلند نیازمند نردبان هیدرولیکی است.

مسول واحد آتش نشاتی خمام در پایان گفت: تنها درخواستی که داریم پرهیز از مزاحمت‌های تلفنی برای آتش‌نشانی است به‌طوری‌که وقتی برخی مأموریت‌ها توأم با مزاحمت تلفنی می‌شود احتمال اینکه جان شهروندان در حوادث واقعی به خطر بیفتد جدی است. 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads