کد خبر: 205134 - تاریخ: یکشنبه، 27 سپتامبر 2020 - 13:51

فرماندار رشت :

به همه مناطق از جمله محروم خدمت رسانی می کنیم

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به توجه دولت به همه استان های کشور گفت: تمام مناطق کشور از جمله گیلات زیر پوشش خدمات دولت است و به همه نقاط دور و نزدیک در استان و نیز شهرستان رشد خدمات رسانی می شود.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان رشت در فرمانداری افزود: دولت برای عمران و آبادانی تمام مناطق شهری و روستایی کشور تلاش می کند آنگونه در رشت هم تلاش همه بخش ها بر بهبود وضعیت و استفاده از تمام ظرفیت ها با همه محدودیت ها در راستای رونق اقتصاد و معیشت مردم است و دشمن این مهم را برنمی تابد.

وی با اشاره به توطئه ها و برنامه های دشمن علیه ایران اسلامی و جوانان اظهار داشت: ایران اولین کشوری است که دشمنان از خارج علیه آن برنامه تولید و پخش می کنند لذا بدیهی است که آنان دلشان برای جوانان ما نمی سوزد آنها اهداف و منافع خود را دنبال می کنند.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: دشمن برای ما و ایران برنامه دارد بنابراین به هر میزان فشار آنها بیشتر باشد وظیفه ما برای خنثی کردن توطئه های آنان سنگین تر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹دانشگاه ها و مدارس اظهار داشت: با توجه به شیوعکرونا متفاوت ترین سال تحصیلی را تجربه می کنیم و در این ارتباط هیچ عاملی نباید مانع فراگیری علم و دانش شود.

فتح اللهی با بیان اینکه مدرسه بدون هیاهو دانش آموزان معنی ندارد، تصریح کرد: صدای مدرسه طراوت و جنب و جوش است اما شرایط کرونا موجب شده که در سال تحصیلی جدید آموزش حضوری و غیرحضوری را توامان داشته باشیم ضمن اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است.

وی با اشاره به فراگیری علم و دانش دانش آموزان به صورت غیرحضوری از طریق شبکه شاد خاطر نشان کرد: اگر مشکلی در این ارتباط از قبیل کندی اینترنت و غیره وجود دارد باید مرتفع شود تا خللی در کسب علم و دانش دانش آموزان ایجاد نشود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه دانشگاه ها به عنوان مرکز علمی، کانونی برای آگاهی بخشی جامعه هستند، اضافه کرد: دانشگاه ها ضمن اینکه مرکز تولید علم هستند برای پرورش انسان هایی که آینده کشور در اختیار آنان است نیز فعالیت دارند.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه محوری در کارها برای روند مناسب آن اظهار داشت: هنر ما این است که در شرایط سخت کار کنیم و برای پیشبرد امور تلاش نماییم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads