کد خبر: 205131 - تاریخ: یکشنبه، 27 سپتامبر 2020 - 09:32

مدیرکل زندان های گیلان:

مددکاران کاهش جمعیت کیفری را دنبال کنند

مدیرکل زندان های گیلان، به حضور پررنگ مددکاران با مسئولیت پذیری هرچه بیشتر در جمع مددجویان تاکید و بیان کرد: مددکاران می بایست تمام توان خود را برای کاهش جمعیت کیفری به کار برند.

به گزارش خوبان، رضا محمدی اصل در حاشیه بازدید از زندان ضیابر و دیدار با مددجویان، با تاکید بر لزوم حضور مستمر مددکاران در سالن ها و مطالعه کامل پرونده مددجویان در زمان تحمل حبس، اظهار کرد: مددکاران می بایست یاری رسان تمام وقت مددجویان باشند و بدون در نظر گرفتن نوع جرم مرتکب شده، مواردی که در حدود و وظایف آنان است انجام دهند.

وی با بیان اینکه مددجو از زمان زندانی شدن تا زمان آزادی تحت پوشش نهادهای حمایتی و برنامه های اصلاحی و تربیتی قرار می گیرد، افزود: خانواده مددجویان نیز نیز از این امر مستثنی نیستند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان تصریح کرد: وظیفه سازمان زندان ها حفظ کرامت و ارزش های انسانی است و یکی از مهمترین وظایف ما اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی برای بازگشت سعادتمندانه مددجو به اجتماع و جلوگیری از انزوای خانواده وی است.

محمدی اصل، به حضور پررنگ مددکاران با مسئولیت پذیری هرچه بیشتر در جمع مددجویان تاکید و بیان کرد: مددکاران می بایست تمام توان خود را برای کاهش جمعیت کیفری که یکی از برنامه های تحولی قوه قضاییه است به کار برند و به انحای مختلف از دانش روز، تجربیات، خلاقیت و نوآوری کمک بگیرند تا محوریت را منتج به کاهش جمعیت کیفری کنند.

وی شناسایی فرصت ها و بهره گیری از آنها، پایبندی به اخلاق انسانی و اسلامی در کارها، تکریم مددجو و رضایت ارباب رجوع در چارچوب قانون را از مواردی دانست که می تواند در رشد و تعالی سازمان زندان ها اثربخش باشد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads