کد خبر: 205120 - تاریخ: یکشنبه، 27 سپتامبر 2020 - 08:22

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان:

بازگشایی پل شهر تالش/تخریب کامل ۱۹ واحد مسکونی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: پل اصلی شهر تالش که بر اثر سیلاب آسیب دیده بود، با تلاش های صورت گرفته، ترمیم و بازگشایی شده است.

به گزارش خوبان، علی اوسط اکبری مقدم  در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده تالش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیل اخیر تالش به تاسیسات زیربنایی تعدادی از روستاها، بناهای شهری و همچنین ۲۰ کیلومتر از جاده‌های روستایی تالش در ۲۲ محور آسیب جدی وارد شد.

وی افزود: با کمک همه دستگاه‌های اجرایی و تلاش‌های صورت گرفته؛ بسیاری از محورها ترمیم شده و در حال حاضر طبق بازدیدهای صورت گرفته، مسیرها بازگشایی شده و در برخی دیگر از محورها ماشین آلات مشغول عملیات بازگشایی هستند. تنها در یک روستا محور بازگشایی نشده که تا پایان وقت امروز بازگشایی می‌شود.

اکبری مقدم از آسیب به ۲۴۰ واحد مسکونی در جریان سیل اخیر تالش خبر داد و گفت: ۱۹ واحد از این منازل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تعدادی از واحدهای مسکونی آسیب دیده در مناطق سیل زده آغاز شده، خاطرنشان کرد: در برخی از مناطق که نیاز به جابجایی بود، انتقال انجام و ساکنان مناطق سیل زده در مکان‌های دیگر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به مدیریت مناسب صورت گرفته در جریان سیل تالش، خسارت‌های پیش آمده را ناشی از فعالیت‌های انسانی در حوزه محیط زیست دانست و گفت: احداث بنا در حریم و بستر رودخانه، آسیب است و باید از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads