کد خبر: 205039 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 سپتامبر 2020 - 12:14

از طریق ارتباط تصویری؛

افتتاح ۲۶ پروژه گردشگری در گیلان با اعتبار بالغ بر ۳۲۹ میلیارد تومان

۲۶ پروژه گردشگری گیلان صبح امروز (پنجشنبه) از طریق ارتباط تصویری توسط رئیس جمهوری و با حضور استاندار گیلان و معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اعتبار بالغ بر ۳۲۹ میلیارد تومان، در رشت افتتاح شد.

به گزارش خوبان، دومین هفته پیاپی در گیلان و از طریق ارتباط تصویری توسط رئیس جمهوری ۲۶ پروژه گردشگری گیلان صبح امروز افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع اقامتی و پذیرایی، واحد پذیرایی، مهانپذیر و طرح تفریحی است با سرمایه گذاری ۳۲۹ میلیارد تومانی بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

با افتتاح این پروژه‌ها که توانسته ۹۷۰ تخت به ظرفیت اقامتی گیلان بیافزاید؛ برای ۷۳۸ نفر نیز شغل ایجاد شده است.

این طرح‌ها در شهرستان‌های رشت، فومن، ماسال، شفت، انزلی، رودبار، لاهیجان، رودسر، رضوانشهر، تالش و لنگرود قرار دارند و زمینه ساز بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان شده اند.

در دولت تدبیر و امید ۵۳۰ پروژه در بخش گردشگری با حجم سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد تومان در گیلان به بهره برداری رسیده که به ظرفیت اقامتی استان، دو هزار و یکصد اتاق و شش هزار و ۵۰۰ تخت اضافه و زمینه اشتغال بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر را از سال ۱۳۹۲ تاکنون فراهم کرده است.

همچنین تعداد ۳۰۸ طرح با برآورد حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و پیش بینی ایجاد اشتغال چهار هزار و ۸۰۰ نفر در دست اجراست.

 

انتهای پیام/پ

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads