کد خبر: 205013 - تاریخ: چهارشنبه، 23 سپتامبر 2020 - 18:18

دادستان مرکز گیلان:

اجازه نمی دهیم تصمیم گیری اشتباه برخی مدیران، منجر به توقف فعالیت کارخانجات و تعطیلی آنان شود

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان از دو واحد تولیدی در شهرستان رشت بازدید کرد.

به گزارش خوبان، رئیس کل دادگستری گیلان در این بازدید که با هدف حمایت حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال صورت گرفت از خطوط تولید دو شرکت بافندگی فومنات و ریسندگی خاور دیدن کرد و در جمع کارگران این دو شرکت حضور یافت و مشکلات سد راه تولید در این دو مجموعه را از زبان مدیران و کارگران آنان جویا شد.

سید مهدی فلاح میری نیز در این بازدید با اشاره به تشکیل منظم جلسات ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری گیلان تصریح کرد: بازدید از مراکز تولیدی در راستای مصوبات این ستاد برای بررسی موانع تولید به طور مستمر انجام می‌شود.

دادستان مرکز استان گیلان هدف از این بازدید را بررسی میدانی روند تولید و وضعیت اشتغال کارگران دو شرکت ریسندگی و بافندگی خاور و فومنات دانست و اظهار داشت: در گفتگو با کارگران این دو کارخانه، آنان از نحوه پرداخت حقوق و دستمزد خود ابراز رضایت نمودند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته با واگذاری برخی واحد‌های تولیدی به افراد فاقد اهلیت از سوی شرکت سرمایه گذاری آتیه دماوند، برخی از این واحد‌ها در آستانه تعطیلی قرار گرفتند افزود: با دستورات قضایی و پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها دوباره فعال شده و به چرخه تولید بازگشتند و در خصوص برخی واگذاری‌ها نیز که منجر به اخلال در نظام تولید گردید پرونده قضایی تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

دادستان مرکز استان گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی با نظارت بر روند واگذاری کارخانجات، اجازه نخواهد داد تصمیم گیری اشتباه برخی مدیران، منجر به توقف فعالیت کارخانجات و تعطیلی آنان شود.

فلاح میری متذکر شد: واحد‌های تولیدی باید به افرادی واگذار شود که علاقمند به امر تولید و اشتغال و دارای سوابق درخشانی در این زمینه هستند تا شاهد احیای کارخانجات و رونق تولید در استان گیلان باشیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads