کد خبر: 205008 - تاریخ: چهارشنبه، 23 سپتامبر 2020 - 17:20

مداد نارنجی، ۳۰۰دانش آموز نیازمند گیلانی را راهی مدرسه کرد

حامیان نیک اندیش شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان، ۳۰۰ دانش آموز نیازمند این استان را راهی مدرسه کردند.

به گزارش خوبان، رضا خیرخواه  با اشاره به آغاز پویش مداد نارنجی در سراسر استان گیلان اظهار کرد: بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان چهارمین پویش «مداد نارنجی» را باهدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و با شعار «آینده را خوش‌رنگ کن» از اول شهریورماه سال جاری آغاز کرده و بسته‌های تحصیلی جمع‌آوری‌شده به دو گروه دانش‌آموزان مددجوی بنیاد و دانش‌آموزان مناطق محروم اهداشده است. 

وی با اشاره به توزیع بسته‌های تحصیلی در میان ۱۰۰ دانش‌آموز گیلانی گفت: این پویش هم‌زمان در شعبه‌های تهران، کرج، اصفهان، ساری، مراغه، تبریز، شیراز، قم، یزد، کرمانشاه،  ارومیه و گیلان آغاز به کارکرده و در مرحله اول پویش مداد نارنجی، به هر ۱۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این بنیاد در مقاطع ابتدایی و متوسطه‌های اول و دوم بسته‌های تحصیلی شامل کیف، لوازم‌التحریر، کتانی، لباس و سبد کالا اهداشده است.

مدیر شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان به توجه این نهاد از نگاه ویژه به‌تمامی دانش‌آموزان نیازمند گیلانی اشاره کرد و افزود: در مرحله دوم این پویش نیز هم‌زمان با آغاز ماه مهر تعداد ۱۱۷ بسته تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند مدارس منطقه آزاد انزلی و ۸۳ بسته در میان خانواده‌های نیازمند مناطق جماران، عینک، معلولین و امامزاده هاشم رشت توزیع گردید.

خیرخواه با اذعان به اینکه توجه به حفظ بهداشت فردی در ایام کرونا از اولویت‌های این نهاد در استان گیلان است، تصریح کرد: بسته‌های تحصیلی مهرجویان این شعبه در نیمه شهریور و هم‌زمان با بازگشایی مدارس به آنان اهداشده و همچنین اقلام بهداشتی شامل دستکش یک‌بارمصرف، ژل ضدعفونی‌کننده و ماسک نیز که از سوی حامیان تأمین گردیده بود در بسته‌های اهدایی امسال قرار گرفت.

وی سازمان منطقه آزاد انزلی را یک حامی بزرگ و موفق در حوزه کمک به نیازمندان برشمرد و گفت: سابقه همکاری این دو سازمان به برگزاری نمایشگاه نقاشی و محصولات توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در منطقه آزاد در مهرماه ۹۷ و حضور مددکاران این بنیاد در این سازمان بروی گردد.

مدیر شعبه گیلان بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان همچنین با اشاره به نیازمندی‌های صورت گرفته از مدیران مدارس در چند ماه گذشته خاطرنشان کرد: از مدیران تمام مدارس نیازسنجی صورت گرفته و هر مدرسه با توجه به نیازی که اعلام کرده بود شامل لباس، کیف، کفش و یا لوازم‌التحریر بسته‌های دانش‌آموزانش را دریافت کرد.

خیرخواه از توزیع لوازم‌التحریر در مناطق محروم رشت خبر داد و بیان کرد: دانش‌آموزان نیازمندی که از سوی نهادها و حامیان به ما معرفی‌شده بودند نیز باهدف حفظ کرامت انسانی‌شان بسته‌های تحصیلی خود را مقابل درب خانه‌های خود دریافت کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads