کد خبر: 205001 - تاریخ: چهارشنبه، 23 سپتامبر 2020 - 13:18

مدیرکل هواشناسی گیلان:

تداوم بارش ها در گیلان/ ورود سامانه جدید بارشی از هفته آینده

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش های پراکنده در استان، گفت: وزش باد و رعد و برق از مهم ترین پدیده های جوی پیش بینی شده برای هفته آینده است.

به گزارش خوبان، محمد دادرس  با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه نسبتاً ناپایدار و استقرار هوای خنک در منطقه است، اظهار کرد: بر همین اساس به تناوب در بعضی مناطق ابرناکی، وزش باد و بارندگی، رعد و برق تا اواخر هفته پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت برای ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی استان گیلان آسمان صاف تا نیمه ابری، همراه با وزش باد پیش بینی شده است، گفت: آسمان اکثر نقاط استان گیلان برای امروز (چهارشنبه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه این شرایط جوی تا فردا در استان ادامه دارد، افزود: برای روز پنجشنبه نیز آسمان استان گیلان کمی تا نیمه ابری، همراه با افزایش ابر بارندگی پراکنده گاهی همراه با وزش باد و افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان شهر رشت مرکز استان گیلان نیز در حال حاضر قسمتی ابری تا ابری در بعضی نقاط همراه با بارندگی و وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: بیشینه دمای نیز در حال حاضر ۲۸ درجه سلسیوس و بیشینه رطوبت نیز ۹۵ درصد است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads