کد خبر: 204952 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 سپتامبر 2020 - 12:00

در اولین روز مهر و دومین روز هفته دفاع مقدس:

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس خمام نواخته شد

در اولین روز مهر و دومین روز هفته دفاع مقدس، زنگ «مقاومت، ایثار و پیروزی»  پیش از ظهر امروز در مدارس خمام و به طور نمادین در هنرستان پسرانه بعثت خمام به صدا در آمد.

به گزارش خوبان خبر ؛ در اولین روز مهر و دومین روز هفته دفاع مقدس، زنگ «مقاومت، ایثار و پیروزی»  پیش از ظهر امروز در مدارس خمام و به طور نمادین در هنرستان پسرانه بعثت خمام به صدا در آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشت در این آیین با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی جامعه نیاز به روحیات جنگ دارد، اظهار داشت: امروز همه می‌توانند از گنجینه عظیم دفاع مقدس در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

 سرهنگ شهرام قاسمی با بیان اینکه  ارزش‌های دفاع مقدس نمادی از فرهنگ عاشورا است که در واقع رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس راه عاشورا را طی کردند، افزود:  فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از بخش کوچکی از حماسه عظیم حسینی است و در طول چهل سال اول انقلاب به وضوح دیدیم هرکجا که فرهنگ دفاع مقدس را الگو و روش خود قرار دادیم به دستاوردهای بسیاری رسیدیم و این الگوپذیری باید در گام دوم دفاع مقدس بیش از گذشته مورد توجه باشد. 

وی  خودباوری ملت ایران و بهره مندی از توان و قدرت جوانان و نوجوانان را از فرصت های جنگ عنوان کرد و افزود: جنگ در آن ایام این فرصت را به ما داد تا از نیروی جوان و نوجوان بهره مند شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد شهرستان رشتبا با بیان اینکه  نسل جوان کشور می تواند با مطالعه وصیت نامه شهدا و ادامه دادن راه آنان زندگی خود و آینده کشور را تضمین کنند، تصریح کرد:  

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads