کد خبر: 20490 - تاریخ: پنج‌شنبه، 7 مارس 2013 - 11:57

فیروزآبادی: آثار فتنه ۹۲ پیداست

خوبان خبر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آثار فتنه ۹۲ پیداست، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و جهت گیری ها و پول هایی که در دو ـ سه سال اخیر خرج شده، ساختاری را بوجود آورده که ممکن است با پرچم دفاع از ولایت و امام زمان(عج) و عدالت، کار خود را انجام دهد.

به گزارش خوبان به نقل از مهر، سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت کنگره ۷ هزار شهید زن که عصر دیروز در تالار وحدت برگزار شد، با اشاره به قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در آغاز این مراسم گفت: پیام بلند و نورانی حضرت امام خامنه‌ای عزیز در فضای این همایش، این جلسه را بی‌نظیر کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا سلام الله علیها در میان زنان، سخنان خود را در ۳ بخش دفاع همه‌جانبه و نقش زنان، سفارش امام راحل و رهبر عزیز انقلاب به زنان مسلمان و مسئولیت زنان در بسیج د‌ه‌ها میلیونی ارائه کرد و اظهارداشت: بزرگترین یادگاری که به صورت مکتوب از حضرت زهرا (س) باقی مانده خطبه فدکیه است که استراتژی بزرگ وحدت را برای امت اسلامی به همراه دارد و بر مبنای آن نیز راهبردها تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر فاطمه‌الزهرا همان راه رسیدن به خدا است، افزود: نقشه راهی از این زیباتر برای زنان متصور نمی‌شود و در این نقشه راه شیعه و سنی اتفاق نظر دارند.

نامگذاری زنان انقلابی ایران به زنان فاطمی افتخار بزرگی است

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از خطبه فدکیه مبنی بر یکپارچگی وحدت و حکمت است، گفت: اولین فدایی و مدافع راه ولایت فاطمه است و حقیقتا نامگذاری زنان انقلابی ایران به زنان فاطمی افتخار بزرگی است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه به نقش زنان در دفاع همه‌جانبه اشاره و تصریح کرد: نکته مهم در این خصوص این است که در ابتدا باید تهدیدات دشمن را همه‌جانبه ببینیم چراکه دشمن فقط پشت‌ مرزها نایستاده بلکه دنبال این است که از مرزهای دانشگاه، ادبیات و تربیت فرزندان به ما حمله کند.

فیروزآبادی با اشاره به نقش زنان در بسیج نیروها و امکانات گفت: نباید فقط به سربازان و کادر نیروهای مسلح اکتفا کرده و باید از بسیج نیروها در دفاع از مراکز علمی و تحصیلی انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید مقدمات دفاع همه‌جانبه را در دانشگاه‌ها، مساجد، حوزه‌ها و دبیرستان‌ها ایجاد کرد افزود: دشمنان در این سنگرها حضور دارند و دنبال تخریب انقلاب از این نقاط هستند.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه با بیان اینکه در مواقعی زنان نیز باید سلاح به دست بگیرند، گفت: در آن زمانی که دشمنان به شهرها و محله‌های ما حمله کنند زنان نیز باید مثل مردان از کشور دفاع کنند.

انتقاد از برخی مقامات کشوری که سیاست منفعلی در برابر شرایط سخت تحریم‌ها اتخاذ کرده‌اند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با انتقاد از برخی مقامات کشوری که سیاست منفعلی را در برابر ابرقدرت‌ها و شرایط سخت تحریم‌ها و تهدیدها اتخاذ کرده‌اند گفت: ما باید در برابر تحریم‌ها و تهدیدها موضع فعال داشته باشیم.

فیروزآبادی اضافه کرد: باید مواضع سیاسی شایسته انقلاب اسلامی در پیش بگیریم، ولی متاسفانه برخی‌ها موضع منفعل می‌گیرند. البته در ظاهر شاید موضع‌شان فعال باشد اما سر بزنگاه موضع منفعل می‌گیرند.

بسیاری از دشمنان ما در خانه‌هایمان هستند/ آثار فتنه ۹۲ پیداست

وی با بیان اینکه باید تهدیدات دشمن را مورد توجه قرار دهیم گفت: ما نباید فکر کنیم که فقط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها، علیه ما اقدام می‌کنند بلکه بسیاری از دشمنان ما در خانه‌هایمان هستند، داخل کشور هستند.

فیروزآبادی در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمنان در فتنه ۸۸ برای از پا انداختن سربازان حقیقی ولایت گفت: فتنه ۸۸ با ادعای دفاع از مردم و آزادی اما با پول آمریکایی‌ها رخ داد ولی ممکن است فتنه ۹۲ به این شکل نباشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه آثار فتنه ۹۲ پیداست، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و جهت گیری ها و پول هایی که در دو ـ سه سال اخیر خرج شده، ساختاری را بوجود آورده که ممکن است به نام دفاع از ولایت و شعار امام زمان(عج) و دفاع از عدالت، کار خود را انجام دهد.

انتقاد صریح فیروزآبادی از تشکل جامعه وعاظ ولایی

فیروزآبادی با بیان اینکه در کشور جامعه روحانیون ولایی درست کرده اند ادامه داد: جالب است همه روحانیون فرزندان و سربازان امام زمان هستند و لباس روحانیت لباس پیامبر گرامی اسلام و امام زمان است، جریان ولایت متعلق به دوستان ولایت است آنوقت گروهی را با پول جمع می‌کنیم و اسمش را روحانیون ولایی می‌گذاریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه در دفاع همه‌جانبه باید همه مسائل و ابزارها را برای پیشگیری از حمله احتمالی دشمن آمده کنیم گفت: در دفاع همه‌جانبه باید منافع حیاتی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

وی از لزوم تشکیل شبکه های مقاومت مردمی در همکاری با نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات خبر داد و افزود: بسیجیان باید در هر زمینه‌ای تمام حیله‌های دشمن را خنثی کنند و یکی از این حیله‌ها جنگ روانی است.

رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا و سایر شبکه های ماهواره ای برای فرصت سازی حمله آمریکا به ایران ایجاد شده اند

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: رادیو فردا، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و ماهواره‌ها برای این است که پول خرج کنند تا عزت و هوشمندی ما را از بین ببرند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش شبکه‌های ماهواره‌ای در جنگ نرم خاطرنشان کرد: آنها دنبال این هستند تا هراسی در دل ملت ایران بوجود آورند و برای حمله آمریکایی‌ها که ۳۴ سال پشت مرزهای ما منتظر حمله مانده و همیشه کمرشکسته عقب‌نشینی کرده اند فرصتی را فراهم کنند.

در این همایش علاوه بر سرلشکر فیروزآبادی، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله و اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس حضور داشتند.

در خاتمه این همایش همچنین از تنی چند از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads