کد خبر: 204897 - تاریخ: شنبه، 19 سپتامبر 2020 - 23:36

مدیر مالی شهرداری مطرح کرد :

بخشی‌ از حقوق عقب ‌افتاده پرسنل شهرداری خمام پرداخت شد

مدیر مالی شهرداری خمام از پرداخت بخشی‌از حقوق عقب‌افتاده کارگران و کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ، مدیر مالی شهرداری خمام از پرداخت بخشی‌از حقوق عقب‌افتاده کارگران و کارکنان شهرداری خبر داد.
رضا فتحتویی‌نژاد  در پاسخ به ابهامات مطرح‌شده درخصوص عقب‌افتادن حقوق پرسنل شهرداری طی بیش‌از ۳ ماه، عنوان کرد : حقوق و اضافه‌کاری تیرماه نیروهای شرکتی ۲۴ شهریورماه پرداخت شده و این‌امر درخصوص کارکنان در روز جاری صورت پذیرفته است.
وی با بیان اینکه دفترچه بیمه کارکنان و کارگران تا ۳۱ شهریورماه معتبر بوده و حدود ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت ماهانه برای حقوق، اضافه‌کار و بیمه ۹۷ نفر از کارگران و کارمندان هزینه می‌شود، تصریح کرد : ۶۵ نیروی شرکتی و ۳۲ کارمند رسمی و قراردادی در شهرداری خمام به فعالیت مشغول بوده و در مدت‌زمان مذکور هر یک از نیروها با مراجعه به واحد مالی از پرداخت علی‌الحساب بهره‌مند بوده‌اند.
فتحتویی‌نژاد با تاکید بر آنکه در برخی‌از شهرداری‌های همجوار پرداخت اضافه‌کاری حذف گردیده تا بتوانند حقوق پرسنل را پرداخت نمایند، اذعان داشت : اضافه‌کاری هیچ‌یک از پرسنل شهرداری خمام قطع نشده و این‌امر با نظر مساعد شهردار خمام به‌منظور کاهش فشار اقتصادی از دوش کارکنان و کارگران با هدف انجام بهتر امور محوله صورت می‌پذیرد.
وی با اشاره بر اینکه اولین پرداختی حقوق بر اساس اسناد موجود همیشه برای کارگران شهرداری صورت پذیرفته و پرسنل تنها حقوق مردادماه خود را طلب دارند، ادامه داد : می‌توانیم با فشار به مردم برای پرداخت عوارض یا انجام‌ندادن کارهای عمرانی بدهی‌های شهرداری را که حدود ۴,۵ میلیارد تومان برآورد می‌شود پرداخت نماییم، اما سعی شده تا شرایط اقتصادی مردم نیز در نظر گرفته شده و امور عمرانی در جهت رفاه حال شهروندان دنبال شوند.
به گفته‌ی مدیرمالی شهرداری، وظایف شهرداری تعریف‌شده بوده و شهرداری به‌عنوان خانه دوم شهروندان، سیاست صداقت را مدنظر داشته و معتقد است «تا انتقادی نباشد سازندگی صورت نمی‌پذیرد»، چرا که مردم بهترین قاضی برای سنجش عملکرد مدیران بوده و اولویت اول شهرداری نیز خدمت‌رسانی به مردم است.
این‌مسوول همچنین در رابطه با گزارش درآمد و هزینه اخیر که اعداد در آن گرد شده بودند، یادآور شد : این یک گزارش تفصیلی نبوده و به‌منظور خوانش بهتر توسط عموم شهروندان گردآوری شده بود ؛ ضمن‌آنکه تمامی قراردادها و صورت‌وضعیت‌ها همواره توسط دستگاه‌های نظارتی همچون دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و … کنترل می‌شوند.

 

منبع : خمام نیوز 

انتهای پیام

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads