کد خبر: 204844 - تاریخ: جمعه، 18 سپتامبر 2020 - 16:59

در ۲۴ ساعت گذشته؛

پذیرش ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های این استان پذیرش شده اند.

به گزارش خوبان،  آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان پذیرش شده اند، گفت: هم اکنون ۳۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

او افزود: شهرستان آستارا، رودسر، لاهیجان و لنگرود با بیشترین شمار مبتلایان به کرونا جزء شهرستان‌های قرمز گیلان هستند و بقیه شهرستان‌ها هم وضعیت زرد دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: شستشوی مداوم دست ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ۳ اصل مهم برای جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال کرونا است.

حیدرزاده با توجه به بازگشایی مدارس از اولیای دانش آموزان خواست: در صورت مشاهده علائم ابتلا به کرونا در فرزندانشان، با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.

او تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای دانش آموزان، از فرستادن فرزندانشان به مدرسه خودداری کنند تا ضمن پیشگیری از مبتلا شدن دیگر دانش آموزان، اقدامات قرنطینه‌ای و درمان بر روی دانش آموزان مبتلا به کووید ۱۹ انجام شود.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads