کد خبر: 204831 - تاریخ: پنج‌شنبه، 17 سپتامبر 2020 - 14:54

رئیس کل دادگستری گیلان عنوان کرد

برخورد با سوءاستفاده از طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی

رئیس کل دادگستری گیلان، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت های قانونی مانند طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی، گفت: دستگاه قضایی اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد.

به گزارش خوبان، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان از اراضی ملی شهرستان رضوانشهر، اظهار کرد: شورای حفظ حقوق بیت المال استان گیلان، فعالانه بر عملکرد دستگاه های متولی در حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی نظارت دارد و در این راستا بازدیدهای متعددی را انجام خواهد داد.

وی ضمن تاکید بر لزوم برخورد جدی با متجاوزان به عرصه های ملی، عنوان کرد: ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های گیلان موظفند به محض مشاهده تصرف اراضی ملی، با آن برخورد کرده و بدون نیاز به تشکیل پرونده در محاکم قضایی، اقدام به رفع تصرف کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان، با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از ظرفیت های قانونی مانند طرح هادی برای دست اندازی به اراضی ملی، گفت: دستگاه قضایی نه تنها اجازه افزایش سطح اراضی تحت پوشش طرح هادی در گیلان را نخواهد داد؛ بلکه در حدود فعلی آن در مناطق مختلف استان نیز بازنگری خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads