کد خبر: 204813 - تاریخ: چهارشنبه، 16 سپتامبر 2020 - 23:55

استاندار گیلان در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر تأکید کرد:

پایگاه‌های امداد و نجات گیلان به لحاظ امکانات تقویت شوند

استاندار گیلان مردمی کردن فعالیت های جمعیت هلال احمر و نیز فراهم سازی زمینه نقش آفرینی بیشتر جوانان را در اثرگذاری فزون‌تر اقدامات این نهاد موثر خواند و تأکید کرد که لازم است پایگاه های امداد و نجات این جمعیت در استان، به لحاظ امکانات بیش از پیش تقویت شوند.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر ، مأموریت های این نهاد را گسترده خواند و با اشاره به شرایط جغرافیایی کشورمان و وقوع حوادث و بلایای مختلف اظهار داشت: گیلان، از جمله استان های حادثه خیز است که در تمام فصول سال، شاهد بروز اتفاقات طبیعی است و بر این مبنا، جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد، منشأ اثرات خوبی بوده است.

وی ادامه داد: در کنار وظایف این جمعیت؛ درک و فهم بالای مردم گیلان همراه با روحیه جوانمردی، ایثار و نوع دوستی آنان منجر به همکاری های عمومی و کمک به هم وطنان شده است.

استاندار گیلان با تصریح اینکه ابزار و امکانات جمعیت هلال احمر استان متناسب با مأموریت های گسترده آن نیست، گفت: لازم است پایگاه های امداد و نجات این جمعیت به لحاظ امکانات تقویت شوند.

وی فعالیت خانه های هلال را اقدامی موثر در جهت ارائه کمک های عمومی خواند و گیلان را در این بخش جزو استان های برتر کشور ذکر و اضافه کرد: مقوله آموزش که در خانه های هلال داده می شود، نقشی موثر و تأثیرگذار دارد..

دکتر زارع خاطرنشان کرد: مردمی کردن فعالیت ها و نیز فراهم سازی زمینه نقش آفرینی بیشتر جوانان، موضوعی مهم است که باید مورد توجه باشد.

وی با یادآوری شیوع گسترده ویروس کرونا در گیلان، کوشش ها و همراهی های جمعیت هلال احمر و جوانان عضو این جمعیت با ستاد استانی مدیریت کرونا و دانشگاه علوم پزشکی گیلان را شایسته قدردانی دانست.

وی به دیدار خود به رئیس جمعیت هلال‌احمر در خصوص ارائه کمک های لازم برای تقویت تجهیزات و امکانات این جمعیت در استان، اشاره و تأکید کرد که گیلان همچنان نیازمند استمرار این کمک ها در جهت ارائه خدمات شایسته تر به هم وطنان است.

محمدحسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال‌احمر نیز در این دیدار با اشاره به افتتاح یک هزار و ۴۰۰ خانه هلال در سطح کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری اظهار داشت: این خانه های هلال فردا ، در راستای افق بلند مدت کشور با تلاش دولت دوازدهم افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: مرکز جامع توانبخشی رشت نیز با هدف ارائه خدمت به معلولین جسمی و حرکتی و سایر آحاد جامعه از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهوری راه اندازی می شود.

وی با اشاره به ظرفیت خوب دهیاری ها و اهمیت نقش آفرینی آنها در ارائه سریع تر خدمات به نیازمندان هنگام بروز حوادث گفت: ستون خیمه کمک رسانی ها، دست دهیاری هاست و تأکید داریم که از این پتانسیل به درستی استفاده شود.

انتهای پیام
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads