کد خبر: 204767 - تاریخ: دوشنبه، 14 سپتامبر 2020 - 18:37

رییس شورا خبر داد:

علی‌رغم اطلاع‌رسانی قبلی،جلسه ظهر امروز شورای شهر خمام به حساب نرسید

رییس شورای اسلامی شهر خمام، گفت : یکصد و بیست و سومین جلسه شورا به‌دلیل عدم حضور دو نفر از اعضا به حد نصاب نرسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس شورای اسلامی شهر خمام با اشاره به اینکه ظهر امروز قرار بود یکصد و بیست و سومین جلسه شورا با حضور رسانه های محلی برگزار شود ، افزود:  علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌های  از طریق نامه، شبکه‌های مجازی، تماس تلفنی و پیامک اطلاع‌رسانی شده بود، اما سیدرضی مودب‌پور و بابک نیکو بدون هیچگونه اطلاعی غیبت داشته، که غیبت‌های اینچنینی برای خروج جلسه از حدنصاب مسبوق به سابق بوده است.

اسماعیل احمدنیا با اشاره به پیگیری مشکل آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه به‌عنوان یکی‌از دستورهای جلسه، تصریح کرد : این‌موضوع از سوی شهرداری خمام به‌عنوان یک دغدغه عمومی در مخابرات استان پیگیری شده و با توجه به آنکه دکل مخابراتی قدیمی در خواچکین جمع‌آوری شده، موضوع واگذاری قطعه زمینی در پارک کشاورز برای نصب دکل جدید مطرح می‌باشد، که باید در جلسه شورا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی حضور ۴ نفر از ۵ عضو را طبق قانون لازمه‌ی به حدنصاب رسیدن جلسات شورای شهر خمام قلمداد نموده و افزود : درخصوص برگزاری جلسات شورا ۴۸ ساعت زودتر اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد و انتظار می‌رود اعضا در صورت عدم موافقت با دستور جلسه یا اعتراض به مسائل مطروحه در جلسه حضور یافته و در مواقع بروز مشکل نیز شورا را از غیبت خود مطلع نمایند.

گفتنی است ، تهیه زمین برای حسینیه شهرداری، ، واگذاری دو قطعه زمین روبروی زمین فوتبال برای بدهی پیمانکاران، حسابرسی مالی شهرداری، تفکیک زباله شهرداری به پیمانکار  تعیین نرخ کرایه حمل و نقل مدارس و نصب دکل بی‌تی‌اس از جمله  دستور جلسه امروز شورا بوده است.

 

منبع : خمام نیوز

انتهای پیام/۸۵۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads