کد خبر: 204735 - تاریخ: یکشنبه، 13 سپتامبر 2020 - 09:48

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

مدارس گیلان به طور مستمر بازرسی و ارزیابی بهداشتی می شوند

– مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: واحدهای آموزشی استان از نظر رعایت دستورالعمل های بهداشتی به طور مستمر و با دقت مورد بازدید و ارزیابی های دقیق قرار می گیرند.

به گزارش خوبان،  محمد رحمتی، با بیان اینکه بازرسی های مشترکی با شبکه بهداشت استان از آغاز بازگشایی مدارس آغاز شده است،  افزود: رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی، زدن ماسک و غیره در مدارس مورد تاکید جدی است.

وی با اشاره به حضور خود در این بازرسی ها و قرارگرفتن در جریان عملکرد و وضعیت مدارس گفت : همه مدارس استان مورد بازدید قرار می گیرد.

 وی افزود : پنجشنبه گذشته به صورت مستقیم برای اولین بار به صورت آنلاین با یک هزار و ۶۰۰ نفر از مجموع سه هزار مدیر مدرسه استان ارتباط و گفت و گوی مستقیم داشتیم و تمامی توصیه ها و تاکیدات در این رابطه با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان به آنان ارایه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: بازگشایی مدارس دراستان همزمان با سراسر کشور بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و دستور وزارت آموزش و پرورش انجام گرفت.

وی با بیان اینکه اموزش و پرورش در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها در راستای حفظ سلامت دانش آموزان همه مباحث بهداشتی را در مدارس با دقت اجرا و رصد می کند،  تصریح کرد: اعتماد و همراهی اولیای دانش آموزان در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است و در اطلاع رسانی ها مختلف به والدین دانش آموزان اعلام و از آنان خواسته شده با حضور در مدارس فرزندان خود از نزدیک رعایت پروتکل های بهداشتی را مشاهده نموده و با اطمینان و اعتماد فرزندشان را به مدرسه بفرستند.

رحمتی اظهار داشت: رعایت فاصله فیزیکی انجام می گیرد، حتی این فاصله در مدارس روستایی بیشتر از میزان اعلام شده است ضمن اینکه همه دانش آموزان باید با ماسک وارد مدرسه شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر اینکه تمامی توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مدارس انجام می شود، خاطر نشان کرد: از دانش آموزان حتی با علائم سرماخوردگی برای ورود به مدرسه جلوگیری می شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads