کد خبر: 204729 - تاریخ: شنبه، 12 سپتامبر 2020 - 19:16

فرمانده انتظامی استان گیلان:

اجرای طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری در گیلان | آزادسازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان از اجرای مرحله اول طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری در گیلان و آزادسازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی با همکاری منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خوبان ، فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای  مرحله اول طرح پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری در گیلان و آزادسازی ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی با همکاری منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در این خصوص اظهار داشت: به منظور پیشگیری و مقابله با زمین‌خواری، طرح استانی و عملیاتی پیشگیری و مقابله با این پدیده به مدت ۳ روز در گیلان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: کارآگاهان مبارزه با جرائم اقتصادی با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و همکاری ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها، افرادی را که به صورت غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی را تصرف کرده بودند، شناسایی و ۲۵ متهم را دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به این که در این طرح ۴۴ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد تصریح کرد: پلیس همچنان طرح‌های عملیاتی مقابله با زمین‌خواری را در فواصل زمانی مختلف سال دنبال می‌کند تا تصرف و دست‌اندازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از بین برود.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و اراضی نیز پس از رفع تصرف به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرهای هدف طرح تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین‌خواری و تعرض به اراضی ملی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads