کد خبر: 204668 - تاریخ: جمعه، 11 سپتامبر 2020 - 10:48

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان خبر داد:

شناسایی و بازداشت تعدادی از مخلین امنیت عمومی دخیل در یک نزاع دسته جمعی در رشت

دو گروه از افراد سابقه دار و مخلین امنیت عمومی که در یک نزاع دسته جمعی در محدوده پل جانبازان رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله ور شده بودند شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

به گزارش خوبان خبر ، سیدمهدی فلاح‌میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت افراد دخیل در نزاع و درگیری دسته جمعی با سلاح سرد در شهر رشت خبر داد.

فلاح‌میری در تشریح این خبر گفت: دو گروه از افراد سابقه دار و مخلین امنیت عمومی که در یک نزاع دسته جمعی در محدوده پل جانبازان رشت با سلاح سرد به یکدیگر حمله ور شده بودند شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

دادستان مرکز استان گیلان اتهامات این افراد را قدرت نمایی با قمه با ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی و تخریب و ضرب و جرح برشمرد و گفت: پرونده قضایی این افراد در شعبه بازپرسی ویژه رسیدگی به جرائم خشن دادسرای عمومی و انقلاب رشت درحال رسیدگی می باشد.

فلاح‌میری در پایان تاکید کرد: حفظ آسایش و آرامش و امنیت شهروندان عزیز از اولویت های دادستانی است و دستگاه قضایی با مخلین نظم عمومی و امنیت جامعه بدون مماشات و به سختی برخورد خواهد کرد.

 

اتتهای پیام/۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads