کد خبر: 204662 - تاریخ: جمعه، 11 سپتامبر 2020 - 02:07

باشگاه داماش از پیشکسوت داوری و نظارت فوتبال استان گیلان تقدیر کرد

محمدرضا پورهادی : پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما فدراسیون حتی با یک کاغذ از من تقدیر نکرد

باشگاه داماش گیلان طی مراسمی از محمدرضا پورهادی به پاس نیم قرن خدمت در عرصه داوری و نظارت در فوتبال کشور تقدیر کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛  مراسم تقدیر از محمدرضا پورهادی خمامی پیشکسوت استان گیلان در عرصه داوری و نظارت فوتبال روز گذشته و به بهانه بازنشستگی وی، با حضور جمعی از پیشکسوتان و فعالین عرصه داوری و فوتبال گیلان در سالن اجتماعات ساختمان ساعت شهرداری رشت برگزار شد و باشگاه داماش گیلان با اهدای لوح و هدایایی از به پاس نیم قرن خدمت در عرصه داوری و نظارت در فوتبال کشور  تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

 محمدرضا پورهادی با تشکر باشگاه داماش بابت این مراسم، گفت: پنجاه سال در فوتبال بوده ام اما متاسفم که فدارسیون به اندازه یک برگه کاغذ هم از من تقدیر نکرد! حتما باید دزد می بودم یا زیر میزی می گرفتم تا از من تقدیر شود.وی با ادامه گلایه هایش از فدراسیون فوتبال ایران گفت: چرا نباید در لیگ برتر بازنشسته می شدم؟ در فوتبالی که سراسر دید و بازدیدی و باندبازی است، بدون آنکه به من اطلاع دهند در جام حذفی مرا بازنشست کردند! حالا هم دیدند اعتراض کردم، گفتند مدرسی شرق کشور را به شما می دهیم.

محمدرضا پورهادی  در پایان گفت: از کلیه دوستانی که آمدند تشکر می کنم و امیدوارم این بابی باشد تا برای دیگران هم چنین مراسم هایی برگزار شود. باز هم ممنون هستم که در خانه شهر رشت، این مراسم برای من گرفته شد.

انتهای پیام*۳۲۲۳

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads