کد خبر: 204653 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 سپتامبر 2020 - 19:56

با حضور نوبخت و جمعی از مسئولان؛

عملیات چهار خطه کردن محور چوکام به ضیابر کلید خورد

ظهر امروز عملیات اجرایی بهسازی و چهاربانده شدن جاده ضیابر به چوکام با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

به گزارش خوبان ؛  ظهر امروز عملیات اجرایی بهسازی و چهاربانده شدن جاده  ضیابر به چوکام با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولین استانی آغاز شد.

محمدباقر نوبخت  در حاشیه افتتاح پروژه راه‌سازی چهار بانده شدن مسیر پیر بازار به ضیابر اظهار کرد: با تلاش دولت و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسعه راه‌های عمرانی و پروژه‌های راه‌سازی با افتتاح اولیه تعریض هشت کیلومتر به‌صورت راه اصلی و با تخصیص ۴۰ میلیارد ریال شروع به کار خواهد کرد.

وی‌ با اشاره به اینکه مجریان پروژه و پیمانکاران باید به‌طور جد پیگیر تسریع فرآیند پروژه‌های عمرانی در حال اجرا باشند، گفت: پیمانکاران باید مصوبات ماده ۳۳ را از نهاد مربوطه پیگیر باشند و قوانین مربوط به آن را در مسیر اجرای طرح لحاظ کنند.

ماکان پدرام مدیر کل راه و شهرسازی گیلان نیز با اعلام اینکه کل پروژه به طول ۳۲ کیلومتر اجرا خواهد شد اظهار داشت: طول قطعه اول در حدفاصل پیربازار تا نوخاله، افزون بر هفت و نیم کیلومتر است.

برای اجرای فاز نخست این پروژه افزون بر ۱۹۱ میلیارد ریال پیش بینی شده و اعتبار ابلاغی اجرای آن در سال جاری ۴۰ میلیارد ریال است. همچنین اعتبار کل پروژه ۲۹۴ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که با توجه به مستقل بودن پروژه و پیگیری های ویژه، در صورت نیاز مبالغ تخصیص یافته قابلیت افزایش دارند.

پیش بینی می شود این پروژه در مدت دو سال به بهره برداری برسد.

 

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads