کد خبر: 204643 - تاریخ: پنج‌شنبه، 10 سپتامبر 2020 - 12:23

با حضور ۱۲ تیم گیلانی؛

موفقیت مسیحا علی‌نیا از خمام در مسابقات و یکند دانش‌آموزی استان گیلان

نخستین استارت‌آپ ویکند دانش‌آموزی استان گیلان ۳ روز کار و رقابت در رشت روز گذشته با معرفی تیم های برتر خاتمه یافت.

به گزارش خوبان خبر ؛ نخستین استارت‌آپ ویکند دانش‌آموزی استان گیلان ۳ روز کار و رقابت در رشت روز گذشته با معرفی تیم های برتر خاتمه یافت.

در این رویداد علمی و آموزشی ۱۲ تیم گیلانی در مقطع تحصیلی متوسطه اول در مجتمع پارک علم و فناوری گیلان به رقابت پرداختند که در تیم ۵ نفره دکتر وب به سرپرستی مسیحا علی‌نیا  از خمام با طراحی و برنامه‌نویسی پروژه Tourist Market به‌ عنوان تیم برگزیده این رویداد استارت‌ آپی انتخاب شد.

در روز پایانی نیز کارگاه «روش مؤثر ارائه ایده‌های کسب‌وکار»  برای شرکت‌کنندگان ارائه شد و پس از آن هر تیم در مدت ۲ ساعت با راهنمایی تسهیلگران، نسبت به آماده‌سازی محتوای ارائه خود اقدام کردند و در پایان دوره در مدت ۳ دقیقه طرح کسب‌وکار خود را برای داوران توضیح دادند.

گفتنی است ‌. دراین دوره از رقابتها تیم ها در محور های ایده ‌پردازی شهر هوشمند، انرژی هوشمند، ساختمان هوشمند، محیط زیست هوشمند، آموزش و فرهنگسازی هوشمند، سلامت هوشمند، بازی‌های رایانه ای و ایده‌های آزاد در بستر تکنولوژی برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر  ، هدف از برگزاری این رویداد تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی افراد مشاق به راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده های خود مطابق با اصول علمی کسب و کار است.

 

 

منبع :  خمام نیوز

انتهای  پیام/۲۱۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads