کد خبر: 204628 - تاریخ: چهارشنبه، 9 سپتامبر 2020 - 18:45

نوبخت در رشت مطرح کرد:

بهره برداری از ۱۹۰۰ کیلومتر مسیر ریلی تا پایان سال آینده

معاون رئیس جمهور توسعه خطوط ریلی و توزیع متوازن آن در سطح کشور را از اولویت های دولت دانست و گفت: ۱۹۰۰ کیلومتر مسیر ریلی تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خوبان، محمد باقر نوبخت عصر چهارشنبه در حاشیه راه اندازی نخستین قطار مسافری زندگی رشت- مشهد در جمع خبرنگاران توسعه خطوط ریلی یکی از اولویت‌های دولت است، اظهار کرد: توسعه ناوگان ریلی و توازن درست و عادلانه در کشور این مزیت در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اتصال استان گیلان حدود یک سال گذشته به شبکه سراسری ریلی، افزود: کاهش زمان مسافرت از رشت به تهران و همچنین کاهش بار ترافیکی برخی از مزیت‌های اتصال به شبکه ریلی است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه به دنبال ارتقای کیفیت قطارها از چهار ستاره به پنج ستاره به ویژه برای زائران حرم مطهر رضوی هستیم، گفت: تلاش شده تا امکانات رفاهی مناسبی برای هموطنان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تلاش می‌کند تا همه مناطق کشور در خطوط ریلی از توسعه متوازن برخوردار باشند، تصریح کرد: در همین راستا تمام ایران به یک کارگاه ریلی تبدیل شده و در حال گسترش است.

نوبخت در ادامه به اجرای پروژه ریلی ۷۰۰ کیلومتری چابهار – زاهدان اشاره و بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از هزار و ۹۰۰ کیلومتر خطوط ریلی به ناوگان ریلی کشور اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در سطح جامعه، گفت: ما شرمنده مردم ایران هستیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه با وجود همه فشارها و تحریم‌ها پروژه‌های عمرانی در حال اجرا است، گفت: تلاش شده تا در دوران تحریم چرخ توسعه کشور در بخش‌های مختلف متوقف نشود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads