کد خبر: 204599 - تاریخ: چهارشنبه، 9 سپتامبر 2020 - 08:51

فرماندار رشت تأکید کرد؛

لزوم نظارت جدی و کنترل مستمر قیمت‌ها

فرماندار رشت بر لزوم کنترل و نظارت جدی بر قیمت‌ها در همه صنوف و بازار تأکید کرد.

به گزارش خوبان، علی فتح اللهی، فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد تنظیم بازار مرکز استان گیلان گفت: مسئولان موظف به برخورد جدی با افراد سودجو هستند.

او با تاکید بر پویایی و مسئله محور بودن جلسات تنظیم بازار افزود: نتایج و آثار این جلسات باید برای عموم مردم و در سطح بازار مشهود باشد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دست اندرکاران و مسئولان جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان باید دارای برنامه و ایده برای حل مشکلات باشند، اظهار داشت: تصمیمات جلسات از جمله ستاد تنظیم بازار باید به گونه‌ای باشد که آثار آن برای عموم مردم ملموس باشد به طوری که مردم بتوانند آثار این جلسات را در سطح بازار ببینند.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه در همه موارد نباید منتظر ابلاغ دستورالعمل از سوی وزارتخانه باشیم، ادامه داد: ما در میان مردم هستیم و مشکلات آنان ناشی از افزایش قیمت‌ها به ما منتقل می‌شود، لذا بهتر می‌توانیم مسائل را درک و در خصوص آن تصمیم گیری کنیم.

او بر لزوم کنترل و نظارت جدی بر قیمت‌ها از سوی دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و گفت: نظارت بر قیمت‌ها نباید تنها محدود به سوپرمارکت‌ها باشد بلکه این نظارت باید در همه صنوف مشاهده شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت با بیان اینکه افزایش بی منطق قیمت کالا‌ها و خدمات از دغدغه‌های اصلی عموم مردم جامعه است، تصریح کرد: مسئولان و مدیران موظف هستند منطبق با مسئولیتشان کنترل مستمری بر قیمت‌ها داشته و با افراد سودجو برخورد جدی کنند.

انتهای پیام/ع

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads