کد خبر: 204596 - تاریخ: چهارشنبه، 9 سپتامبر 2020 - 08:48

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان

حدود ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در گیلان پرداخت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: تاکنون حدود ۱۷۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونا توسط ۱۷ بانک عامل در استان پرداخت شده است.

به گزارش خوبان، عباس علیزاده   با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع کرونا، ۴۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص داده است، اظهار داشت:  باید از این محل پنج هزار میلیارد تومان  بیمه بیکاری برای ماه های اسفند، فروردین و اردیبهشت  به واحدهای آسیب‌دیده و کارگرانی که در این واحدها مشغول به  کار هستند، پرداخت شود.

وی تصریح کرد: در کنار این حمایت ها، تسهیلاتی نیز با سود ترجیحی ۱۲ درصد برای مشاغل آسیب‌دیده،  رسمی و غیر رسمی دولت پیش‌بینی شد که سهم استان از این میزان هم یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: تا کنون ۳۹۷ میلیارد تومان درخواست تسهیلات داشته ایم که حدود ۱۷۵ میلیارد تومان توسط ۱۷ بانک عامل در استان به آنها پرداخت شده است.

علیزاده میزان ۱۷۵ میلیارد تومان پرداخت شده تسهیلات کرونایی در استان را برای ۴۱ هزار و ۸۲۲ نفر عنوان و بیان کرد:این آمادگی وجود دارد تا پایان شهریورماه مشاغل رسمی و غیر رسمی  واجد شرایط برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads