کد خبر: 204582 - تاریخ: سه‌شنبه، 8 سپتامبر 2020 - 17:46

استاندار گیلان:

واحدهای راکد و نیمه‌فعال گیلان فعال می‌شود

استاندار گیلان از فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال استان در جلسات کارگروه اقتصادی مقاومتی خبر داد و گفت: در شرایط زمانی کشور، استان و شهرستان دولت تدبیر و امید تدابیر ویژه‌ای جهت اجرای شعار سال تدوین و ابلاغ کرده است.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: مسؤولیت‌پذیری در نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت ارزشمند برای خدمت‌گزاری به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم طی این هفت سال گام‌های تأثیرگذاری برداشته است، تصریح کرد: مسؤولین دولت برای خدمت‌رسانی به مردم ضمن بهره‌گیری از مشارکت آحاد مردم؛ اتحاد، انسجام و هم‌دلی را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه در شرایط زمانی کشور، استان و شهرستان دولت تدبیر و امید تدابیر ویژه‌ای جهت اجرای شعار سال تدوین و ابلاغ کرده است، بیان کرد: در جلسات کارگروه اقتصاد مقاومتی فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.

آستارا شهرستان حساس و ویژه

امام‌جمعه آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان آستارا را یک شهرستان حساس و ویژه دانست و اظهار کرد: با توجه به عنایات ویژه استاندار گیلان به شهرستان آستارا پس از دو ماه چشم انتظاری تکلیف فرمانداری این شهرستان مشخص شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا رضایت خداوند را در همدلی و اتحاد دانست و تصریح کرد: اتحاد، هم‌دلی و برادری از ویژگی‌های مثبت مردم شهرستان آستارا در طول این چند سال بوده و اختلاف نظر و تفرقه منجر به عقب‌ماندگی اقتصادی و فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام /۳۳۸۹

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads